Obs, jeg er visst gravid - programmet

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Den kanalen som viser programmet Obs, jeg er visst gravid.. Eller noe i den duren..[;)] Er ikke det Discovery Travel?

Dere som ser denne kanalen.. hvem leverer tv-signaler til dere?

Har så lyst på denne kanalen.. vi har canaldigital.. og de mente at de ikke hadde den?!?! De kunne ikke levere den til oss.. Mulig det da?[8|]

Lyse har vi [:D]

Knallkjekk kanal med mange ålreite programmer [:)]

ORIGINAL: *wolf*

Lyse.. er det liksom noe av det samme som Canal Digital? Bare at Lyse er et annet selskap? Om du skjønner hva jeg mener.. hehe

ORIGINAL: Miss lilla

vi har den kanalen. og den fikk vi da vi byttet til canaldigital familiepakken. for snart 2 uker siden.

Og den heter Discovery Tavel sant? Jeg har Canal Digital grunnpakken... og ønsker å få denne kanalen lagt til... enten via en annen pakke.. eller som et pakketilbud på 2 stk til 59 kr mnd..

Men hun finner den altså ikke..

for det korrekte navnet er Discovery Travel?

Hun finner Travel kanalen.. men det er jo ikke Travel og living kanalen jeg skal ha?

vi har den kanalen m canal digetals familie pakke[:)]

Går på travel og living om jeg ikke tar feil.

Vi har canal digital Family og får det inn..

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: *wolf*

Lyse.. er det liksom noe av det samme som Canal Digital? Bare at Lyse er et annet selskap? Om du skjønner hva jeg mener.. hehe

Lyse er en egen leverandør, men finnes ikke overalt.
Ser at du bor i Ski, tror Lyse er mest utbredt på vestlandet....

kvinnherad breibånd fiber. Det er da canal digital familie pakke og den heter discovery travel and living [:)]

Men hva heter den kanalen sånn helt 100% ?

Canal Digital skal ringe meg tilbake om 1 time.. og da er det greit å vite hva den kanalen heter[:D]

ORIGINAL: LeahOgKianSinMamma

Discovery Travell and living- vi har canal digital tror jeg

Heter den discovery travel og living altså?

For den kanalen har jo jeg .. og når dere snakker om denne serien på lørdager.. så havner ikke den hos meg..

Derfor har jeg antatt at jeg ikke får inn denne kanalen jeg..

For den kanalen har jo jeg .. og når dere snakker om denne serien på lørdager.. så havner ikke den hos meg..

Det går på discovery travel &living, hver lørdag kl 2100[:)]
Vi har canal digital.

ORIGINAL: Miss lilla

nei, vet du hva! hvor sjekker du tidene og slikt? sambo skulle se en hockey kamp og da sto det kl 18 og annen nettisde sto det kl 21 og digital noe helt annet igjen. så det er mye tull med tidene. de er ikke til å stole på.

du må inn på get sine sider, de har faktisk de rette tidene heheh. det er så tragisk at det er sånn[&:]
har du kanalen, så skal det gå der.

Jeg hadde den ikke i grunnpakka mi.. men har bestilt den som favoritt nå[;)] Så nå skal jeg også se dette programmet fremover[:)]

Jeg fikk den kanalen.. og sambo 6-7 canal filmkanaler[8D]

Back
Topp