Obs, I did it again...

~StRaToS~

Forumet er livet
Gjett om ikke vi har klart å bli gravide igjen?? På p-plasteret. Det var en gang den løsnet ca. halvparten, men jeg fikk den på igjen og da trodde jeg at vi var sikret...NOT!
Har så vidt nevnt det til gubben som er på jobb og han ble helt paff. Vi hadde jo ikke planlagt å få flere barn. Jeg hadde et tøft svangerskap sist og vet at denne ikke kommer til å bli bedre..Mega bekkenløsning som jeg enda , 4,5 mnd etter fødsel, ikke har blitt kvitt.
Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke kommer til å noen gang ta abort og det står jeg fast ved. Men er usikker på hva gubben kommer til å si ikveld. Skulle prate om det da..
Men dere som har 2 skikkelig tette (kommer til å bli 13 mnd. mellom), er det helt forjævlig eller er det bare megatravelt?
Megatravelt kan jeg takle... Men har jo 3 fra før av da...
Ja jeg vet at vi er skyld i det selv, ikek vits å nevne det engang.
Skriv om erfaringene deres (2 tette) er dere snille....
Dere som kjenner meg privat HOLD KJEFTEN! Ingen vet om dette enda!

Oioioi :D Gratulerer!!! Har 13 mnd mellom mine to minste, og det er absolutt levbart! :P
De elsker hverandre!! <3
Blir fantastisk skal du se! :)

hehe det hørtes slitsomt ut. jeg ønsker meg 2 tette, min søster fikk med 15 mnd mellomrom, de er nå 4 og 5, og ho sa det var veldig slitsomt men absolutt verdt det når de ble litt større (fra 2 og 3 års alderen). ho syns det er kjempeflott nå for da har de hverandre å leke med. Så ho angret ikke. (men de hadde kun 1 fra før og han er 7 år eldre en nr 2.)

Uansett masse lykke til, tror det kommer til å gå så fint så :-)

©Smartass skrev:
Oioioi :D Gratulerer!!! Har 13 mnd mellom mine to minste, og det er absolutt levbart! :P
De elsker hverandre!! <3

Jajaja, vi vet alle om dine 3 tette emoticon  Men ikke lyv til meg nå.
Jeg mener det. Funker det greit?? Hvis ikke så setter jeg h*n utenfor døra di og stikker av.emoticon

~StRaToS~ skrev:
©Smartass skrev:
De elsker hverandre!! <3

Jajaja, vi vet alle om dine 3 tette emoticon  Men ikke lyv til meg nå.
Jeg mener det. Funker det greit?? Hvis ikke så setter jeg h*n utenfor døra di og stikker av.emoticon

Med barna er det ingen problemer! :)  Jeg fikk uheldigvis fødselsdep. etter nr.2, og SÅ ble jeg gravid igjen like kjapt, og dét har gjort det tøft.
Og barna har vært mye syke i vinter, dét har også vært tøft.
MEN det kan skje om man har 1 barn eller 4 :) 
Så våre "personlige" greier til side; ville ikke hatt det annerledes :D

Uten å lyve: Barna elsker hverandre, og har det helt fantastisk. Å gå fra 2 til 3 (blir jo nesten det for deg, siden du får 3 små og en stor :)) merktes nesten ikke engang :)

Nei, vet du, enjoy, gled dere :D  Det blir hektisk, men koselig, og plutselig er de større og kan gå på do selv :P

Back
Topp