~StRaToS~
Forumet er livet
Gjett om ikke vi har klart å bli gravide igjen?? På p-plasteret. Det var en gang den løsnet ca. halvparten, men jeg fikk den på igjen og da trodde jeg at vi var sikret...NOT!
Har så vidt nevnt det til gubben som er på jobb og han ble helt paff. Vi hadde jo ikke planlagt å få flere barn. Jeg hadde et tøft svangerskap sist og vet at denne ikke kommer til å bli bedre..Mega bekkenløsning som jeg enda , 4,5 mnd etter fødsel, ikke har blitt kvitt.
Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke kommer til å noen gang ta abort og det står jeg fast ved. Men er usikker på hva gubben kommer til å si ikveld. Skulle prate om det da..
Men dere som har 2 skikkelig tette (kommer til å bli 13 mnd. mellom), er det helt forjævlig eller er det bare megatravelt?
Megatravelt kan jeg takle... Men har jo 3 fra før av da...
Ja jeg vet at vi er skyld i det selv, ikek vits å nevne det engang.
Skriv om erfaringene deres (2 tette) er dere snille....
Dere som kjenner meg privat HOLD KJEFTEN! Ingen vet om dette enda!
Har så vidt nevnt det til gubben som er på jobb og han ble helt paff. Vi hadde jo ikke planlagt å få flere barn. Jeg hadde et tøft svangerskap sist og vet at denne ikke kommer til å bli bedre..Mega bekkenløsning som jeg enda , 4,5 mnd etter fødsel, ikke har blitt kvitt.
Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke kommer til å noen gang ta abort og det står jeg fast ved. Men er usikker på hva gubben kommer til å si ikveld. Skulle prate om det da..
Men dere som har 2 skikkelig tette (kommer til å bli 13 mnd. mellom), er det helt forjævlig eller er det bare megatravelt?
Megatravelt kan jeg takle... Men har jo 3 fra før av da...
Ja jeg vet at vi er skyld i det selv, ikek vits å nevne det engang.
Skriv om erfaringene deres (2 tette) er dere snille....
Dere som kjenner meg privat HOLD KJEFTEN! Ingen vet om dette enda!
Men ikke lyv til meg nå.