Obs! Ekle detaljer.. utflod?

Livianso

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Jeg var å tisset nettopp og da jeg tørket var det igjen en fast slimklump på papiret. Jeg har slitt med en del utflod tidligere i svangerskapet. Skal jeg bekymre meg eller er dette normalt? Vil tro klumpen var på størrelse med en lillefinger negl. Fargen var hvit. Beklager ekle detaljer!

Helt innafor... Dessverre slitt med det hele svangerskapet

Kjør på med ekle detaljer, vi er nok flere som sliter med forskjellige ting nå :p jeg har hatt mye mer utflod siden jeg ble gravid, er visst et normalt symptom. Ofte hvitt og slimete, juck. Svetter også som en gris, blir en herlig sommer :p

Kjør på med ekle detaljer, vi er nok flere som sliter med forskjellige ting nå :p jeg har hatt mye mer utflod siden jeg ble gravid, er visst et normalt symptom. Ofte hvitt og slimete, juck. Svetter også som en gris, blir en herlig sommer :p

Jippi, hurra for ekle symptomer :D haha

Har hatt både tonnevis av utflod og sånne slimklumper - ene gangen var det og en laaaang slimtråd som jeg måtte dra ut >< urk. Legen sa det var helt normalt og ikke noe å uroe seg over

He he :p
Godt da slapp jeg å spørre :)
Hadde håpet på at tykk hvit utflod, klumper, tråder var normalt. Har ikke tort spørre legen om det.
Kjenner det var godt å høre det :)
Måtte å le litt for meg selv, at jo mer ekle detaljer man kommer med jo bedre. :p

Heh - prøvde jo først å Google meg til noe, men havnet på sider som snakket om slimpropper som løsnet :O

Så da var det til at jeg spurte legen (av typen 'nå spør jeg sikkert om noe dumt/som alle andre enn meg sikkert vet, men ....' ^-^)

Heh - prøvde jo først å Google meg til noe, men havnet på sider som snakket om slimpropper som løsnet :O

Så da var det til at jeg spurte legen (av typen 'nå spør jeg sikkert om noe dumt/som alle andre enn meg sikkert vet, men ....' ^-^)

Hva sa legen da? Kunne det være slimproppen?

Noen har visst slimpropp som kan miste deler og fornye seg. Tror jeg har det for jeg har noen ganger opplevd grønne slimklumper, og jeg fikk tilbakemeldinger på nett om at dette var flytende slimpropp. At den fornyer seg.
Ellers er utfloden min stort sett hvit/beige flytende og vannaktig.

Hva sa legen da? Kunne det være slimproppen?
Som Gladys sier så kan man miste deler av den - uten at det er problematisk da den fornyer seg.

Men legen sa det mest sannsynlig bare var en variasjon av utfloden, som kan være mer eller mindre flytende/gummiaktig. Så ikke noe jeg trengte å tenke så mye mer på mao ^-^

Som Gladys sier så kan man miste deler av den - uten at det er problematisk da den fornyer seg.

Men legen sa det mest sannsynlig bare var en variasjon av utfloden, som kan være mer eller mindre flytende/gummiaktig. Så ikke noe jeg trengte å tenke så mye mer på mao ^-^

Akkurat sånn er det hos meg også.. Var slik sist også.. Yuck

Har akkurat det samme, er nok ikke grunn til bekymring ;) Jeg har slitt med mye utflod siden jeg kom i puberteten så jeg er veldig vandt til det :)

Back
Topp