OBS!! EKKELT BILDE! (Slimpropp?)

Gravid15

Forelsket i forumet
Har hatt vondt i livmor i hele dag, og skikkelig skikkelig vondt når baby har rørt på seg. Var på kontroll hos jm og det var spor av blod på urinprøven men hun mente det kom av samleie (med kondom) i overigår.
Men nå når jeg var på do kom det en skikkelig stor klump med slim ved første tørk, og enda mer ved tørk nr 2.. Kan det være slimproppen??:s

ImageUploadedByBV Forum1444857239.600417.jpg
ImageUploadedByBV Forum1444857249.151291.jpg

Kan også være vanlig slim som er ganske normalt i ett svangerskap. Sist jeg gikk gravid så fikk jeg beskjed om at man kunne miste deler av slimproppen men at den da vokste ut igjen så lenge ikke hele var borte. Aner ikke om der stemmer. Hadde masse slim i forrige svangerskap og har det nå også. Slimproppen pleier også å ha blod i seg.

De gangene jeg har sett slimproppen så har den vært mye mer gullig i slimet, og etterhvert har d kommet med spor av blod.
Det er nok hvertfall ikke hele slimproppen.

Tror ikke du trenger bekymre deg, kan få slik slimete utflod innimellom til vanlig og jeg er ikke gravid..

Jeg har fått sånn skikkelig mye noen ganger i løpet av ukene jeg har vært uten blod og uten smerter :)

Takk for svar alle sammen :)

Fikk dratt innom føden og spurt og fikk til svar av 2 jordmødre at det var litt av slimproppen, men hadde ikke åpning så trengte ikke være bekymret :) slimproppen "reproduserte" seg visst nok :)

Takk for svar alle sammen :)

Fikk dratt innom føden og spurt og fikk til svar av 2 jordmødre at det var litt av slimproppen, men hadde ikke åpning så trengte ikke være bekymret :) slimproppen "reproduserte" seg visst nok :)
Så bra det var ufarlig!:-) Greit å sjekke når man er usikker:-)

Back
Topp