Obs! ClearBlue Digital

Kånemor

Flørter med forumet
Hei!
Testet positivt med CBD lørdag i forrige uke. Var da 11 DPO og fikk opp 1-2.
Siden forrige svangerskap endte i SA, følger jeg økningen denne gangen som en hauk.

Igår, da jeg var 4+1 kjøpte jeg en pakke med 2 CBD. Var forventet å få 2-3, men fikk også da 1-2 :eek: panikken kom og spørsmål om det var fortidlig å få økning eller om det hadde stoppet opp lagde kaos i meg.

Leste på nettet og da var det en dame som hadde skrevet at CBD reagerer feil om den får for mye urin, (jeg dyppet min i 20 sek som det står i pakningsvedlegget) og hun anbefalte å dyppe den i urinen i 8-9 sek (samme tid som om du tisser på den). Tok neste test bare 30 min etterpå og da dyppet jeg den i 8 sekunder og pang! 2-3 :D (begge tester på ettermiddagsurin)

Ville bare dele erfaringen med dere slik at andre i samme situasjon ikke trenger å bli skremt av feil resultat ;)

Vedlegg

• IMG_3967.JPG
    IMG_3967.JPG
    62,1 KB · Visninger: 59
Jeg testet 5+1, visste at hcg i blod var minst 5000, fikk allikevel 2-3 på cbd, så å bruke den for å teste stigning er nok ikke alltid så lurt..

Æ testa 4+6 å fikk 2-3 å tok blodprøve den dagen å hadde 4000. Så helt korekt er de absolutt ikke.

I dag er jeg 5+3, og tenkte jeg skulle ta en siste test og tenkte jeg skulle få 3+, men nei der fikk jeg bare 2-3. Blodprøven på tirsdag viste 1650 i HCG.. så ble litt i stuss.. burde jeg egentlig ikke fått 3+ i dag da? Hva er egentlig nivået for 3+ noen som vet?

3+ er hcg over 20000, og jeg fikk 3+ for en uke siden, men hgc i blodet sier 13000. Så som folk sier, ta det med en klype salt!

Back
Topp