oboy oboy oyeah

boro81

Flørter med forumet
Har hatt noe helt vilt lyst på oboy siden igår ettermiddag[8D] Så nå har jeg vært å hamstret melk (flere kartonger..kremt..) for det var vi selvsagt tom for igår. Så no sitter jeg å koser meg med et stort halvlitersglass med oboy melk...mmmm[:D] og skal se jordmødrene på nett tv.

Åh heldiggris[:D] drømmer om sjokolade melk, vanlig melk, milkshake og is for tiden men kan ikke spise/drikke det[:(][:(]

Hvor får man sett de episodene? kanskje jeg skal gjør det [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Åh heldiggris[:D] drømmer om sjokolade melk, vanlig melk, milkshake og is for tiden men kan ikke spise/drikke det[:(][:(]

Gikk inn på nrk nett-tv å skrev inn "jordmødrene" i søkefeltet så kom det opp oversikt over alle episodene[:)] Har sett de to første, og så hormonell som jeg er så satt jeg å stortutet[:)]

Æ har også DILLA på oboy!! D e sååå namme !! [:D]
Oboy hver dag, helst sammen me potetgull type french fries !! Hahaha ^^

ORIGINAL: boro81

ORIGINAL: Rebecca85

Gikk inn på nrk nett-tv å skrev inn "jordmødrene" i søkefeltet så kom det opp oversikt over alle episodene[:)] Har sett de to første, og så hormonell som jeg er så satt jeg å stortutet[:)]

Sitter og gråter når jeg ser fødsler selv jeg[:D]

åh det hørtes godt ut med iskald oboy....
french fries potetgull har jeg i skapet [8D]

Jeg også MÅ ha o`boy om dagen...det er så godt[:D]
Et stort glass hver dag til frokost.....mmmmmmm...

bra det er flere en meg som har dilla på oboy[:)] Har ikke drukket det siden barneskolen, men plutselig kom det over meg..he.

Tror jeg må få sambo til å stoppe på butikken på vei hjem fra trening [&o]

ORIGINAL: mummy4ever

Tror jeg må få sambo til å stoppe på butikken på vei hjem fra trening [&o]

tror oboy må ha en magisk effekt på oss gravide[;)] Må ha det..bare MÅ ha det..he.

har ikke tenkt på oboy, men nå fikk eg jo kjempe lyst på!!![:D] *ut på kjøkkenet å lage[8D]*

Back
Topp