Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt som er svangerskapsrelatert skal dekkes, bare å ringe dem, så fjerner de den nokJeg er blitt sykemeldt. Og har vært på privat UL. Men prøver o.l mente legen ikke var vits før jeg var 12 uker... Det var jo noe jeg syns var rart! Jeg fikk btw regning fra legen i tillegg... woho! [emoji848]
Alt som er svangerskapsrelatert skal dekkes, bare å ringe dem, så fjerner de den nok
Skal jo ikke ha noe å si dersom det var svangerskapsrelaterte grunner til at du var der. Alt som foregår i svangerskapet skal jo være gratisJa det var det jeg trodde.. men kan det være jeg fikk regning fordi jeg ikke tok noen prøver som bekrefter at jeg er gravid?
Til info: alt var bra med lille trollet [emoji5] tok privat ultralyd og kunne se hjerte slå og alt er som det skal [emoji5]Vis vedlegget 262255
Til info: alt var bra med lille trollet [emoji5] tok privat ultralyd og kunne se hjerte slå og alt er som det skal [emoji5]Vis vedlegget 262255
Snike litt fra februarJa det var det jeg trodde.. men kan det være jeg fikk regning fordi jeg ikke tok noen prøver som bekrefter at jeg er gravid?
Snike litt fra februar
Faktisk så e egentlig ikkje svangerskapsrelatert ting gratis før etter veke 12, men legen kan velge å være grei og bare krysse av for det (nåke dei aller fleste gjere) og ein får det då gratis! Ring legekontoret og hør om det har vært ein glipp...