Obosobs bilder av blod!

Bkno8529562

Flørter med forumet
Image1528642053.732271.jpg

Er i uke 8+4 nå og fikk dette på papiret i dag. Hadde en kraftig napp i retning eggstokk i går, ikke noen smerter etter det. I dag har jeg ikke ikke hatt smerter, bare litt ubehag. Bør jeg være bekymret?? Er så redd.

Ser ikke ferskt ut, har det kommet mer?

Ligger liksom ikke no i trusa, kommer bare hvis jeg tørker meg, er litt slimete

Jeg skjønner at du er redd. Det er ikke uvanlig med blødninger i rundt uke 10.

Ring til legen i morgen å få en sjekk.

Jag har blødd fra rundt 8+0 og nå i 8 dager, tok seg opp etterhvert men er ikke hver gang jeg tørker meg. Var hos legen tirsdag som ba meg ta det med ro hjemme. Skal tilbake denne uke. Det kan gå begge veier. Om det kommer klumper eller smerter ring legevakta å hør.

Ring til legen for å få en sjekk, slik at du kan vite hva det er og ikke gå rundt og lure.

Det ser heldigvis ikke mye ut, det er vanlig å blø litt tidlig i svangerskapet.
Men skjønner du blir livredd!
En styrkeklem fra meg

Har lest et sted at rundt disse ukene er det ikke unormalt med litt blødninger, fordi plommesekken forsvinner og morkaken tar over produksjon.
Dette ser veldig ufarlig ut, da det ikke er noe ferskt blod. Men er du veldig bekymret så ville jeg kontaktet lege[emoji1374] krysser fingrene for at dette er helt uskyldig[emoji173]️

Har lest et sted at rundt disse ukene er det ikke unormalt med litt blødninger, fordi plommesekken forsvinner og morkaken tar over produksjon.
Dette ser veldig ufarlig ut, da det ikke er noe ferskt blod. Men er du veldig bekymret så ville jeg kontaktet lege[emoji1374] krysser fingrene for at dette er helt uskyldig[emoji173]️

Ferskt blod trenger ikke være farlig heller heldigvis. Men om det kommer klumper eller er koagulert bør det sjekkes for ma.

Jeg hadde samme mengde som på bilde til ts.. men det har bare blitt mer og mer rødt her.. jeg har og begynt å få mens smerter i tillegg. Legen min sier hun ikke gjør noe før jeg er 12 uker (er 8+2 idag). Så jeg må rett og slett bare gå rundt å lure frem til jeg er 12 uker... Jeg var på tidlig UL for 1 uke siden, så hjertet slå og alt var fint.. men blir jo selv redd når det bare blir mer blod.. [emoji20]

Jeg hadde samme mengde som på bilde til ts.. men det har bare blitt mer og mer rødt her.. jeg har og begynt å få mens smerter i tillegg. Legen min sier hun ikke gjør noe før jeg er 12 uker (er 8+2 idag). Så jeg må rett og slett bare gå rundt å lure frem til jeg er 12 uker... Jeg var på tidlig UL for 1 uke siden, så hjertet slå og alt var fint.. men blir jo selv redd når det bare blir mer blod.. [emoji20]

Har du fått sykemelding og beskjed om å være mest mulig i ro? Det har jeg.

be (krev) om sykemelding! og evt måle hcg, og evt privat UL hvis det er mulig. det er ikke noe gøy å gå rundt sånn :( høres ut som du har en d**** lege som ikke vil gjøre noe! :(

Jeg har ikke tenkt å vente til uke 12 [emoji28] bestilte privat UL i dag. Legen hadde ingen ledige akutt timer og jeg har ingen planer om å gå rundt å være bekymret til jeg får svar på blodprøver osv [emoji45]

Jeg har ikke tenkt å vente til uke 12 [emoji28] bestilte privat UL i dag. Legen hadde ingen ledige akutt timer og jeg har ingen planer om å gå rundt å være bekymret til jeg får svar på blodprøver osv [emoji45]
masse lykke til! :)

be (krev) om sykemelding! og evt måle hcg, og evt privat UL hvis det er mulig. det er ikke noe gøy å gå rundt sånn :( høres ut som du har en d**** lege som ikke vil gjøre noe! :(

Jeg er blitt sykemeldt. Og har vært på privat UL. Men prøver o.l mente legen ikke var vits før jeg var 12 uker... Det var jo noe jeg syns var rart! Jeg fikk btw regning fra legen i tillegg... woho! [emoji848]

Jeg hadde tilsvarende i flere dager i uke 8 og 9. Alt var i orden på ul og er i uke 18 med en sprellende baby nå. Håper alt er bra hos deg også!

Jeg er blitt sykemeldt. Og har vært på privat UL. Men prøver o.l mente legen ikke var vits før jeg var 12 uker... Det var jo noe jeg syns var rart! Jeg fikk btw regning fra legen i tillegg... woho! [emoji848]

Kan det være for sykemeldingen? Det har jeg også opplevd å få.

Back
Topp