På fredag fant jeg obduksjonsrapporten i journalen min og leste selvfølgelig denne. Det viser seg at jeg hadde tegn på morkakesvikt (villitt med ukjent etiologi, VUE og maternell vaskulær malperfusjon) og svært hypercoilet navlesnor. Det ble tatt masse blodprøver av meg på sykehuset da jeg fødte, men jeg har ikke fått svar på disse. Det ble satt opp en time på sykehuset hvor vi skal gå gjennom alt, men denne er ikke før den 25. oktober og nå kjenner jeg at jeg ikke fikser å måtte vente så lenge.
Jeg og samboer har begynt å prøve igjen og jeg har lyst til å bli satt på albyl-e. Jeg har ringt avdelingen på sykehuset og bedt om at legen "vår" ringer meg. Hun skulle legge en beskjed på telefonen hans, men jeg har ikke hørt noe enda. Noen som har noen gode tips til hvordan man kan få kontakt? Det er jo ikke mulig å sende e-post noen plass eller sende henvendelse via Helsenorge.
Er det noen her som har hatt noen av disse tilstandene og som vil si noe om hvordan dere eventuelt har blitt fulgt opp eller skal følges opp i påfølgende svangerskap?
Takknemlig for alle svar <3
Jeg og samboer har begynt å prøve igjen og jeg har lyst til å bli satt på albyl-e. Jeg har ringt avdelingen på sykehuset og bedt om at legen "vår" ringer meg. Hun skulle legge en beskjed på telefonen hans, men jeg har ikke hørt noe enda. Noen som har noen gode tips til hvordan man kan få kontakt? Det er jo ikke mulig å sende e-post noen plass eller sende henvendelse via Helsenorge.
Er det noen her som har hatt noen av disse tilstandene og som vil si noe om hvordan dere eventuelt har blitt fulgt opp eller skal følges opp i påfølgende svangerskap?
Takknemlig for alle svar <3