Obduksjon av morkake. Erfaringer?

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Hei,

Er det noen som tidligere har fått morkaka obdusert? I såfall, hvor lang tid tok det før dere fikk svar, og hvordan fikk dere svaret?

Jeg venter på svar på min, snart 4 måneder siden fødsel. Men lurer da også på hvor jeg kan purre, om jeg ikke hører noe fra fastlege eller sykehus?

Vi fikk svar ca 3mnd etter fødselen. Vi ble kalt inn til samtale. Synes det tok unødvendig lang tid, fordi informasjonen vi fikk rippet opp sorgen vår enda mer.

Jeg ville kontaktet fødeavdelingen og forhøre meg der.

Tok rundt 3,5 mnd her, vi ble og kalt inn til samtale. Dette var på Haukeland.

Jeg får ha is i magen en liten stund til, de sa ca. 3 måneder, men har ikke hørt noe... Jeg har snakket med fastlegen, men han hadde ikke fått noe. Han sa også at hvis de ikke har huket av for kopi til fastlege så får han den ikke heller.

Jeg får ha is i magen en liten stund til, de sa ca. 3 måneder, men har ikke hørt noe... Jeg har snakket med fastlegen, men han hadde ikke fått noe. Han sa også at hvis de ikke har huket av for kopi til fastlege så får han den ikke heller.

Hvis det er som med andre prøver, sier de jo ofte ikke ifra om de ikke har funnet noe unormalt.
Ring til føden og hør hvor du evt. skal henvende deg.

Håper de finner det svaret dere vil ha! <3

Hvis det er som med andre prøver, sier de jo ofte ikke ifra om de ikke har funnet noe unormalt.
Ring til føden og hør hvor du evt. skal henvende deg.

Håper de finner det svaret dere vil ha! <3
Det er sant, men vi vet allerede fra uttak at det var diverse avvik på den da den sviktet totalt i uke 29, og den hadde en større utvekst ved fødsel i uke 34. Det er spesifisert i epikrisen at jeg som pasient skal få beskjed da dette svaret kommer, grunnet sykdom. Men jeg vet jo og at ting blir glemt, så jeg får ringe å mase litt :-)

Back
Topp