Miss Claymore!
Forumet er livet
ORIGINAL: StinkiStini
Han kunne jo tatt flytoget som alle andre![8D][:D]
haaahahahahahaa[8D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: StinkiStini
Han kunne jo tatt flytoget som alle andre![8D][:D]
ORIGINAL: lnie
ORIGINAL: *Schmoopy*
Noen som vet når han stikker??
Det eneste som irriterer meg er at jeg ikke får gjort ting jeg skulle gjort, ellers lar jeg meg nesten fasinere av at oppstyren en eneste mann i verden klarer å lage...
Skulle ta bilder av unga i dag, men da måtte jeg kjøre bua OVER E6, og nei du den går ikke du... Håper han ikke reiser hjem på samme tid i morgen, ellers kan jeg bare glemtte bildene da også[&o]
I morgen tidlig en gang, tror jeg.
"Kl 10.25: Avreise fra Gardermoen"
ORIGINAL: Mamasan
jeg syntes det er knall at obama er her jeg, er så mye annet som er viktigere å irritere seg over [;)][:D]
ORIGINAL: HanneHM
Syns Obama får unødvendig mye pepper jeg, er jo ikke han som har valgt å bli tildelt denne prisen..
Jeg skjønner ikke hvorfor han får den, men, igjen, ikke han sin feil..
Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement
Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut
Tilbake til forsiden
ORIGINAL: Macka
Jeg ergrer meg over journalister som hele tiden skal skrive minste detalj om hva han skal gjøre, ikke være med på, hva kjendiser og andre "viktige" personer mener om han gjort seg fortjent av priset eller ikke, hvor skuffet enkelte er fordi han ikke blir med på alt, bla bla bla. De skriver så mye tull bare for å ha noe å skrive om. Hvem bryr seg om den og den mener at det er ufortjent. Nå var det han som fått det og man kan mene hva man vil om det. Journalister kan fint skrive om ANDRE ting, noe MER fornuftig.ORIGINAL: Mamasan
jeg syntes det er knall at obama er her jeg, er så mye annet som er viktigere å irritere seg over [;)][:D]
ORIGINAL: Tjukkebollen
Jeg ergrer meg over journalister som hele tiden skal skrive minste detalj om hva han skal gjøre, ikke være med på, hva kjendiser og andre "viktige" personer mener om han gjort seg fortjent av priset eller ikke, hvor skuffet enkelte er fordi han ikke blir med på alt, bla bla bla. De skriver så mye tull bare for å ha noe å skrive om. Hvem bryr seg om den og den mener at det er ufortjent. Nå var det han som fått det og man kan mene hva man vil om det. Journalister kan fint skrive om ANDRE ting, noe MER fornuftig.ORIGINAL: Mamasan
Jeg og maaaange andre synes dette er både interessant og underholdene og artig å lese om!!! Du måååå ikke lese avisa i morgen, og du måååå ikke gå inn på nettavisene, når du vet at det meste handler om Obama.....
Blir bare så oppgitt over all klagingen! Klart det er stort når verdens mektigste mann er i Oslo, skulle bare mangle om det ikke ble ordentlig dekket!!!
Skulle likt å høre dere om ingen hadde skrevet et ord om det....da hadde det blitt ramaskrik da også.....
ORIGINAL: Trude Ellerei
ORIGINAL: Mamasan
Ja, nordmenn har lett for å syte når det skjer noe bra.
Se bare på hvor mye nordmenna klaget da Alexander Rybak vant grand prix..
Jeg er glad i hvertfall for at det er noe hyggelig å lese om i avisene, enn bare elendighet og sorg. Vi blir jo opphetset av mediene av alt det vonde, fordi media er kyniske - de tenker kun på førstesidestoff, og vi sauer går i fella hver gang.
Og når vi får servert noe hyggelig iblandt, så blir vi frustrerte for at media dekker noe som faktisk ikke er tragisk.
Jaja, sier jeg nå bare....[8|]
Herregud.. Han blir fremstilt som gud nå.. Ikke mer mann han enn jeg er kvinne. Har har bare en tittel som heter president.
ORIGINAL: AB
Ikke hver dag en amrikans president kommer på besøk til lille Norge. Ta det med ro han reiser snart[;)]
ORIGINAL: fairy
Herregud.. Han blir fremstilt som gud nå.. Ikke mer mann han enn jeg er kvinne. Har har bare en tittel som heter president.
Ikke hver dag en amrikans president kommer på besøk til lille Norge. Ta det med ro han reiser snart[;)]
Og den tittelen gjør at han har enorm makt i verden. JEg sier ikke at han er en gud, men det er litt viktigere å ta vare på Obama Barack enn en hvilken som helst amerikansk turist.
Dette handler om utenrikspolitiske relasjoner, og det å sette press på en stormakt for å få de til å jobbe for fred.
At Obama er vinner av fredsprisen gjør at han har store forventinger på seg når det gjelder å gjennomføre de visjonene han har, om en fredligere verden.
Det er også viktig for Norge å ha et godt forhold til Obama, fordi han er leder av en av verdens stormakter.
Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå at man faktisk trenger politikk og gode utenlandsrelasjoner for å få innflytelse i verdenssammenheng. Og Norge trenger verden. Vi klarer oss ikke alene, selv om mange liker å tro det.
Ikke hver dag en amerikans president kommer på besøk til lille Norge. Ta det med ro han reiser snart[;)]
Ikke hver dag en amerikans president kommer på besøk til lille Norge. Ta det med ro han reiser snart[;)]
Jeg har da ikke sagt han er Gud. Han er den amerikanske presidenten. Å selvsagt i bunn og grunn er han ett mennesket som alle oss andre. Men som du sier har han tildelt en tittel som president. Den tittelen innebærer enormt mye makt! Og det gjør han til ett litt annderledes menneske.