Obama

Jonahha

Forelsket i forumet
Leser vg, leser dagbladet.. Obama meg dit og Obama med datt.. Lite som skjer i verden skjønner jeg, når det viktigste nyhet er hvor han skal bo, hvordan de sperrer av alt, hvor mange som føler at fredspriset ikke er fortjent, sutrete folk som klager på at han ikke gidder å være med på intervjuer, middag, hilse på kongen.. Øøøøøøøøøøøh.. Get life..[:'(]

ja blitt LITT mye om han nå ja!!
men han er jo kjekk så[:)]

Det er jo stort vettu, han er en mektig mann!
på fredag er det over![;)]

http://www.youtube.com/user/amandavardet#p/a/u/2/8DrQ8LXssig

Gidder ikke spise lunch med kongen engang!
Jeg er sur på Obama.

[:-]

ha,ha,ha [:D]
ORIGINAL: StinkiStini

Gidder ikke spise lunch med kongen engang!
Jeg er sur på Obama.

[:-]

Nesten.. Da skall alle bilder publiseres som de kommer å ta imorgen, og diskuteres hva han sa feil og riktig. [:D]
ORIGINAL: Heijdii

Jepp. Helt fint ellers.. [:)]

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Okeeeei...
Ellers så er alt bra???[:D][:)]

mhm.. enig der.. [;)]

ORIGINAL: pOker*faCe

ja blitt LITT mye om han nå ja!!
men han er jo kjekk så[:)]

ja, hehe ![:D]
ORIGINAL: Macka

Nesten.. Da skall alle bilder publiseres som de kommer å ta imorgen, og diskuteres hva han sa feil og riktig. [:D]
ORIGINAL: Heijdii

vil de skyte Obama, så skyter de Obama.

Djeeez - de bruker vel opp halve oljefondet for at den fyren skal være her i noen timer!

Føler meg litt snytt....gjorde ikke det da jeg besøkte hovedstaden i helga...[>:]

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Føler meg litt snytt....gjorde ikke det da jeg besøkte hovedstaden i helga...[>:]

Så du har vært nede i kloakken forrige helg og tatt deg en liten tur?....hehe..[8D][:D]

Haha[8D]

ORIGINAL: suki

Synes i grunn har kunne droppet hele besøket jeg. Han kommer hit for å motta fredspris, mens antall døde bare øker og øker etter at han tok over makten.

Og du tror det har med Obama å gjøre? Hørt om kurver/sinus?

ORIGINAL: ~Rosa~

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: suki

Synes i grunn har kunne droppet hele besøket jeg. Han kommer hit for å motta fredspris, mens antall døde bare øker og øker etter at han tok over makten.

Og du tror det har med Obama å gjøre? Hørt om kurver/sinus?

Og du tror vel at Obama er den neste store fredsmegleren på jord? [8D] Just wait...

Nei, jeg bare tror han er en ganske vanlig politiker, til forskjell fra de fleste siste presidentene i USA som har vært alt annet enn vanlige - i negativ forstand.
(Hvis du sikter til at han er den endelige antikrist i "frelser"-utkledning, den teorien støtter jeg desverre ikke.)

Du må si fra på forhånd vettu... og gjerne ha eget fly og greier til disposisjon, også hjelper det nok om du er bittelitt høyt på strå[:D][:D]

ORIGINAL: Påtide

Du må si fra på forhånd vettu... og gjerne ha eget fly og greier til disposisjon, også hjelper det nok om du er bittelitt høyt på strå[:D][:D]

Ja du sier noe...fader altså...

Han kunne jo tatt flytoget som alle andre![8D][:D]

Syns Obama får unødvendig mye pepper jeg, er jo ikke han som har valgt å bli tildelt denne prisen..

Jeg skjønner ikke hvorfor han får den, men, igjen, ikke han sin feil..

ORIGINAL: ~Rosa~

Jeg synes Obama kunne sagt "Nei takk" eller "Send meg den i posten" så hadde vi kunne brukt pengene til noe lurere [:'(] Jeg nekter å kjøpe en eneste avis eller skru på nyhetene så lenge det er nyheter om denne fredsprisen (my arse).

Disse pengene er nok budsjettert hvert år, så det er ikke sånn at det går på bekostning av noe annet..

Det er faktisk superviktig for Norge som nasjon å ha dette!

Back
Topp