:o)

verosus_88

Flørter med forumet
Heihei jenter! :)

Ønsker dere alle et godt nytt år :o) Går fort til mai nå ! :)
Nå har jeg ENDELIG fått ringt å bestilt time til jordmor.. Har sagt i mange uker at jeg skulle ringe, men så treg som jeg er så ble det ikke føridag! :) hehe
21 februar skal vi på 3D ul, bestilte time via nettet her endag! spennende :D <3

Håper alle har fått en fin start på det nye året, og at 2012 blir fantastisk! :D

GODT NYTT ÅR!!!! 

Godt nyttår :)

Godt med alt som er gjort, selv om det har tatt sin tid å få bestilt time hos jordmor så er det nå i alle fall gjort :D Jeg bestilte for ei stund siden, men det er ennå en måned til jeg har fått time..

Ja, godt med alt som er gjort :))
Fikk time forholdsvis fort jeg, 26 januar skal jeg dit.. å jeg ringte i går.. :o) men det var fordi legen sa jeg sku ha kontroll hos jordmor i uke 24, og det var det nærmeste hu hadde ledig :)

Jeg fikk også beskjed om uke 24 da jeg ringte, men siden jeg allerede hadde satt opp legetime i uke 24 så fikk jeg jordmortime i uke 28 i steden for..

Godt nytt år!!

Jeg går bare til jm jeg. Time igjen 07. februar. Gleder meg litt for nå er det lenge siden vi var der sist. 3 hele måneder mellom sist gang og timen i februar, men derfra blir det en del mer oppfølging :) Vært på ul i mellomtiden da, så helt 'forlatt' har jeg ikke vært :)
Men da håper jeg på å få høre hjertelyden, for den har vi ikke hørt enda... Det kom jeg på nå. Er så mye nytt at man nesten glemmer det litt underveis ;)

Back
Topp