O

En ting er å vente på brevet, enn annen er vel å måtte vente helt til mellom slutten av juli til begynnelsen av september med ultralyder...

Jeg gleder meg mer til den ordinære en den jeg var på i går.. Vi snakket om det i går, om å bestille ny time hos hun jeg var hos enda en gang før den ordinære, men det er fordi jeg er evig bekymret og de 900 kr er så verdt det.

Mazter skrev:
Jeg fikk satt opp time da jeg var på tidlig UL på sykehuset forrige uke, men som oftest tror jeg man får brev 2-4 uker i forveien. Men det er sikkert forskjellig fra sted til sted som alt annet

Jeg fikk brev litt over en månede før ordinær ul forrige gang. ca 6uker før :P

Tror ikke jeg fikk brevet sålenge før sist. Regnet meg frem til at det blir midt i ferie, så håper ikke det blir den uken vi er lengst bortreist.

Jeg skal på første sv.skapskontroll (hos legen første gang) på fredag, så da regner jeg med at sender hensvining ut i fra hvor langt jeg er på vei da.. Har funnet ut at det må bli ul rundt 20 august.. Spennende.. Fikk brevet hvertfall noen uker før sist gang husker jeg!

Jeg har fått innkalling til 1 september. Da er jeg i uke 19. Legen min lurte på hvor jeg ville føde og fikk brev fra de uken etterpå med info og UL time :)

Ja da håper jeg at jeg ikke må vente så alt for lenge på det brevet, for tror nemlig vi er på ferie når ul blir, og de uken før. Så vil liksom ha litt tid på å forberede og planlegge hvordan sommerferien skal bli :) Jeg har termin 4.januar sååe.... venter spent hvertfall ;)

har fått ultralyd 9 august jeg. Fikk brevet en uke etter første svangerskaps kontroll

Åhh håper det kommer like fort til meg :) Idag er det akkurat 1 uke siden jeg var på første kontroll....

Back
Topp