* o v e r s i k t s l i s t e * - skriv dere på!

- Menstermin 18. juni - Ordinær UL 19. januar - Tipper jente :)
 
oppdatering etter ul :)

ul-termin: 19. juni, kjønn: gutt
 
Da kan du legge til på meg at vi får en jente og ul termin er 8.6.12 =)
 
Oppdatert
 
Da kan jeg oppdateres også.. :)

Det blir ei JENTE, og terminen er 17.06 :)
 


LykkeligMamma83 skrev:
Da kan jeg oppdateres også.. :)

Det blir ei JENTE, og terminen er 17.06 :)



Grattis :) Da er det oppført!
 
Har ikke skrevet meg på her før nå jeg... litt treg ...

Loka: menstermin 4.6.12,  Ul dato: 10.01.12  ul termin 9.6.12, fikk ikke sett kjønn :(
men tipper gutt :)
 
Da kan jeg også oppdatere :) Termin er uforandret, 11. juni (ser det står feil mens termin på lista) og vi venter ei lita jente og en liten gutt <3 <3
 
Moro å se at listen begynner å fylles opp med gutter, jenter og små hemmeligheter :)
 
Den lysegule fargen var ikke lett å lese. Kan fargen endres litt? Ellers enig i at det er gøy at lista fylles opp :)
 


Klatremus Lillemann skrev:
Den lysegule fargen var ikke lett å lese. Kan fargen endres litt? Ellers enig i at det er gøy at lista fylles opp :)


Det kan jeg fikse :)
 


Livets små under skrev:


Klatremus Lillemann skrev:
Den lysegule fargen var ikke lett å lese. Kan fargen endres litt? Ellers enig i at det er gøy at lista fylles opp :)


Det kan jeg fikse :)



Tusen takk, nå ble det mye bedre ;) Du gjør en kjempejobb, som jeg har sagt før :-)
 
Da har jeg vært på ul og termin er fortsatt 10 juni og det blir en gutt
 
Har skrevet før men er ikke på lista?
Termin: 10 juni, UL dato 10/1, UL termin 10 juni, venter gutt
Gran
 
Oppdatering etter ul: Magefølelsen stemte både på termin og kjønn. Der inne var det en sprellen liten gutt med termin 7/6
 

Da kan jeg også oppdateres.

Ultralydtermin ble 14.juni, men skal forløses med keisersnitt 4,5 eller 6 juni

Vi venter ei jente! |

 
her blir fortsatt termin den 13.juni 2012
men kjønn var litt usikkert, men gyn var ganske så sikker på jente. 
men sett opp en overraskelse du, selv om jeg nå har en go aning på at det blir jente. 
 
mens termin 03.06.2012, ultralyd 05.01.2012, ultralyd termin 06.06.2012, tippet gutt men ul viste ei jente :)
 
Har skrevet meg opp her tidligere, men kan ikke se meg på lista enda :) Uansett så var jeg på ul i dag, og fikk bekreftet at jeg hadde rett og at vi får ei jente til :) Menstermin: 20 Juni, ULtermin fikk jeg ikke idag pga at hun ikke fikk målt fosteret godt nok, så jeg skal tilbake på ny ul om 4 uker :)
 
Back
Topp