O- ultralyd

mammasnart2

Andre møte med forumet
Flere som har fått innkallelse til ordinær ultralyd ennå? Min kom i posten i dag, da er det bare å begynne å glede seg til 5 mars:)

Har ikke fått innkalling enda, men har ikke hentet posten for i går eller i dag enda, så d kan jo hende den ligger å venter på meg. Nå må jeg gå å sjekke med en gang! ;)

Jeg har fått. Fikk innkallelsen rett etter nyttår. Tror det var 19 mars... Så innen den tid må jeg klare å bestemme om vi skal vite eller ikke 

... om det er jente eller gutt... hi hi....

Jeg skal på kontroll neste torsdag. Da er jeg 11 uker. Skal gå på en privatklinikk her i praha, så vi får visst masse ultralyd. Da får jeg nok kikke neste uke. Lurer sånn på om di kan se kjønnet. Jippi kan ikke vente.......

Jeg skal på ordinær UL 28 februar- føles sååå lenge til:) var på en tidlig i uke 7 og da så je bankende hjerte,då håper alt fortsatt står bra til. Vi vil vite hva d blir og:)

Har fått innkallelsen, men det er ikke før 28 mars jeg har fått time. Har derfor henvendt meg til medi3 for å få en tidlig UL, å de ser helst at jeg har en henvisning.. Hvorfor det mon tro?

Fikk for par uker siden,9 mars,er en evighet til!!Men tar nok en privat til før det, har alt hatt i både uke 8 og igår, alt var bra,bank i bordet :o) Rart hvor enorm forskjell det var fra uke 8 til 10, husker det med gullet og, hadde i uke 8,12 og 15 før ordinær med ham. Fikk ikke vite kjønn før ordinær, og han var gutt så det syntes GODT i uke 18;)

Jeg har fått brev, og skal inn 18. mars. Er lenge til, men sånn er det jo.

Jeg har fått time 5. mars! <3 Men skal på ul den 30. januar også. Så skal klare meg fram til ordinær :)

Har fått time 16. mars. :)

ja, skal inn 19 aug da er jeg 19+3 på vei...

var på tidlig ul i dag også, og det var helt herlig!!! 10+6
Kan ikke vente til ord ul .....

Fikk inkalling rett etter jul og skal på UL 2.mars  Gleder meg veldig til å se om det er gutt eller jente :)

Var på ul i dag, uke 12, og fikk da ny time til ordinær ul 2 mars :))) Bare å glede seg!

Vi har fått time 27 februar og da er jeg 18 uker på vei. Gleeeeder meg!!! :)

Back
Topp