O syndefulle lykksalighet :-D

Gaaah... Du veit no å frista!!.... :-o :-P... Hmm.. Me har Toblerone i kjølo.. Mmm.. Trur eg lyt!..;) heh..:-P

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!

Sitter her og er SÅÅÅÅÅ sulten :P Den så sååååååååååå god ut da, og det var den ikke sant? :P

Hehehe :D Sikler nesten hver gang jeg ser den :p haha :p Alt man skal hige etter :p

Gulerøtter gir liksom ikke samme reaksjon.... ikke noe vann i munnen og ikke noe tilfredsstillende ved å knaske en... Men disse her!!! kunne ha spist 5-6 stk glatt og sikkert fortsatt hatt lyst på flere :oops:

Gode de også men ville vel valgt litt oppå..... type ost hehe

Hehe,ja, hadde jo babybellost (de små runde røde), men de hadde samboeren tatt med Seg i matpakka på jobb:( så for å demonstrere spiste jeg kjeksen uten noe på:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe,ja, hadde jo babybellost (de små runde røde), men de hadde samboeren tatt med Seg i matpakka på jobb:( så for å demonstrere spiste jeg kjeksen uten noe på:p

Det var dårlig gjort mot en gravid kjæreste:mad: burde kanskje spist de kjeksen i hans halvdel av senga da så han fikk kose seg i smulene i natt :D

Det var dårlig gjort mot en gravid kjæreste:mad: burde kanskje spist de kjeksen i hans halvdel av senga da så han fikk kose seg i smulene i natt :D

Hahahahah :D jaggu skulle man gjort det;-) problemet da er at jeg som regel jager han lengst ut på hans side, så da er det allikevel jeg som må slite med de smulene! Hehe:P

Det eneste jeg sikler på i svangerskapet som VIRKELIG bringer vann i munnen min er dette:

ImageUploadedByBV Forum1410475708.008202.jpg

Noe så deilig og så enkelt (og syndefritt)!

Er så glad fett smaker fett og gjær og æsj når jeg ble gravid og sunn, god mat og grønnsaker ble nam :p

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Back
Topp