O O, brun stripe

E.R.A.

Gift med forumet
I morges, stod jeg på badet og studerte nøye magen min. Gjett hva jeg så [:o], den er der, den er kommet, eller nærmere sagt den er godt på vei, en tynn brun stripe.
Er det flere enn meg?

ingen brun stripe her gitt! jeg trodde jeg hadde det en gang, men så var det bare sømmen på strømpebuksa som hadde laget merke.hihi

jeg har fått det, det begynner å bli en stund siden da.. jeg synes jeg ser en brun stripe over navelen å jeg da, men det er sikkert bare jeg som innbilder meg det[:D]

hehe, det er godt det ikke bare er jeg som roter! jeg har fått strekkmerker på magen også da, så kanskje jeg har en liten brun stripe under det ene? hoho. 

Jeg har nå fått en stripe fra navelen og ned ... Pluss at jeg har fått en mørk ring rindt navelen, mest på nedsiden ... Merkelig. [&:]

ORIGINAL: selmaa

jeg har fått det, det begynner å bli en stund siden da.. jeg synes jeg ser en brun stripe over navelen å jeg da, men det er sikkert bare jeg som innbilder meg det[:D]

ja,jeg også!!

ikke noe stripe her heller...!

jeg fikk den for en god stnd siden, er kommet til uke 27 i dag. men stripen plager meg ikke, verre med strekkmerkene på brystene

stod på badet i går før jeg skulle ta meg en dusj og studerte magen litte granna jeg oxo, og hjetttt hva jeg så da; brun stripe seffff....en tynn lys brun stripe under brystene og ned til magen[:'(]den er ikke så veldig synlig da...trodde at jeg av en elr aen grunn skulle slippe strekkmerker å sånne ting men nei da...har fått masse strekkmerker på det ene brystet[:'(]og brystvortene er blitt jammen brune...

Jepp, både stripe, strekkmerker og hår[:'(] Yummy!!!

Å ja da. Streken er litt vindskjeiv og strekker seg helt opp til brystet!
Hilsen mammaijuli

Har en strek ja. Virker som den jobber deg oppover mot navlen. Trodde først det var trusemerker, men det er det ikke. Er kanskje litt over halvveis opp til navlen. Ikke sånn at jeg ser den fra min synsvinkel - hihi.

Back
Topp