O M G

ja,lillingeen er flink å legge seg i 8-9 tiden,men så begynner han å knø i 2tiden,å det er akkurat i den tiden jeg akkurat har nådd min dyyypeste søvn.. å han er jo lysvåken i den tida og.. klsrer t.o.m å vekke søsteren,å sånn har man d gående.. å er det ikke han som våkner så er d hun som våkner opp til flere ganger på natta.. blir gal snart,for dagene går i ett... jobber i tillegg 4t på ettermiddagene... så det er meget slitsomt. har mest lyst til å slutte å jobbe,å bare gå hjemme å surre me ungene

ho fikk siste jekselen for 2mnd siden,så d e ingen tenner på gang på leeenge får jeg håpe.. og han har 5 tenner allerede,har ikke kjent flere bulker enda...
Har akkurat kjøpt oss hus som vi holder på å pusse opp... så di 8000 jeg tjener i mnd går til parkett,maling,veggplater osv... så vi slipper jo å ta lån da..får se når vi er ferdig me å pusse opp..
det som er klua med oss er at vi bor i en liten trang leilighet med 1 soverom... er jo 2,men d andre brukes til klær og lekerom. har prøvd å ha henne på det rommet,men orker ikke å springe gjennom gangen og stua flere 100ganger pr natt..
hvor sover dine barn i forhold til dere? på samme rom eller?

har sånn passelig temperatur på rommet,ca 15-18grader... så jeg vet ikke hva det kan være.. å de er verken varme eller kalde.. virker som en passelig temperatur.. eldste tøøta har ikke sovet en hel natt siden hun var liten... begynner å tære litt på tålmodigheten dette med søvnen... å har prøvd alle tipsene jeg har fått på helsestasjonen...

har funnet ut at jeg bare må presse meg selv til vi er ferdig med huset slik at barna får hvert sitt rom... så får jeg se om man kansje går til legen å prøver å få en langtidssykemelding til å få slappet av litt... sska prøve å lage en tråd på generell om dette. takk for at du har giddet å hjelpe meg litt opp av grøfta[:)]

vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten bv... har ingen andre jeg kan åpne meg til i tide og utide...

Back
Topp