o jul med din glede!

Lene J

Forelsket i forumet
julen nærmer seg jenter, og for guds skyld sørg for å ikke ha en jobb der dere må jobbe i romjula og sende ungene i bhg, server ikke et glass juleøl til maten for ungene deres kan faktisk bli skada, gi kun pedagogisk riktige julegaver og sunn mat HELE jula!!

God jul og godt nyttår [;)]

Jeg jobber 100% og dermed blir det jobbing i romjula også.
Synes ikke det er synd at lillemor må en tur i barnehagen der trives hun.
Elsker å være med barna mine, men er likevel overbevist om at de ikke lider med foreldre som viser samvittighet for jobben sin.
Det forteller da noe om livets realiteter folk må jobbe, hvordan skal vi ellers kunne ha velferdssamfunn?
Tar fri lille julaften og lille nyttårsaften.

Vi skal spise usunn deilig mat til det tyter ut ørene på oss , godis og litt frukt for bedre samvittighet..

ORIGINAL: Eirin_3

Elsker å være med barna mine, men er likevel overbevist om at de ikke lider med foreldre som viser samvittighet for jobben sin.
Det forteller da noe om livets realiteter folk må jobbe, hvordan skal vi ellers kunne ha velferdssamfunn?

Jeg tror nok trådstarteren var sarkarstisk. [;)]

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: Eirin_3

Jeg tror nok trådstarteren var sarkarstisk. [;)]

I know! Men likevel sånn har vi det..

Back
Topp