:o Hva sjokkerer deg?

Blir vel stort sett sjokkert over skrudde folk i verden og all tragedien! Typ Fritzel og sjokkerende at ingen liksom fant ut av det :eek:

Syns jeg har sett og hørt såpass mye at ikke så mye overrasker lenger :p

Fikk litt sjokk i vår da en jeg har gått i klasse med "før i verden" plutselig hadde fridd til dama si..!:-P Han er den SISTE personen her i verden jeg trodde det om! Trodde han kom til å ha dame i sånn typ max et år, men neida!:-P Nå har de faktisk gifta seg og;)

Veldig sjeldent jeg får slike øyeblikk at jeg tenker sånn, men når helsesøster spurte om jeg hadde krøllet håret til jenta mi på litt over to år fikk jeg et sånt øyeblikk :-o

Når naboen til noen bekjente ble tatt for pedofili. Hadde aldri trodd det.

Det sjokkerer meg til stadighet hvor naive noen mennesker kan være. Og hvor onde andre kan være.
Det sjokkerer meg også hva man kan få seg til å skrive til ett annet menneske på nett, både der du kan være tilsynelatende anonym, og der du skriver med fult navn.

Det sjokkerer meg til stadighet hvor naive noen mennesker kan være. Og hvor onde andre kan være.
Det sjokkerer meg også hva man kan få seg til å skrive til ett annet menneske på nett, både der du kan være tilsynelatende anonym, og der du skriver med fult navn.

Ja, den siste delen der, dét kan til tider sjokkere meg!

Back
Topp