Nyttige tips til gravide

KW90

Forelsket i forumet
Hei.
Jeg fant ingen tråd hvor jeg tenkte denne kunne passe inn, så jeg var så frekk og laget en ny! :P
Jeg ville bare tipse dere alle om denne fantastiske saken her:
http://www.lagerhaus.no/jul/julegaver/under-200-nok/skoknekt

Jeg har kjent litt ubehag der nede når jeg har skulle tatt av meg skoene, og da især støvler/støvletter, og da kommer en slik "skonekt" som den så pent heter, veldig godt med. Kom over den opp i all julehandlingen og ble soleglad!! :D
Jeg har i flere år sett etter en slik, men tenkt som så at det gjerne bare var noe en lagde på sløyden på barneskolen/ungdomsskolen. Så nå forteller jeg alle venner og kjente om min fantastiske oppdagelse, og tenkte også jeg skulle dele den her inne :D virkelig verdt pengene, og fantastisk gunstig for gravide med bekkenløsning, i tillegg til fornøyelsen av å ha rene sokker etter å ha tatt av seg støvlene :gen014

Ah! Støvvelknekt som vi kaller det er kjempesnedig[emoji1]

Kjært barn har mange navn :P Har ikke visst hva "redskapet" har blitt kalt før jeg så det i butikken. Så jeg har ikke akkurat vært så intensiv og spurt etter det i butikker heller, og om jeg skulle gått i gang med å forklare hva det var jeg var på utkikk etter ville vel forklaringen heller blitt veldig dårlig :hilarious:

Back
Topp