Nytt Tromsø-treff snart?

Maddis

Elsker forumet
Og kanskje noen flere slenger seg med denne gangen? Hva sier dere? [:D]

ORIGINAL: Meg_ja

jada, bare d ikke blir trekking av folk i siste liten.

Vet ikke om du sikter til det treffet vi skulle ha for en god stund tilbake i tid (?) når du sier dette, men jeg ble faktisk sendt på føden så kunne ikke komme. Av og til oppstår det situasjoner som gjør slik at man ikke kan møte på treff, sånn er nu bare det. [:)] Men jeg har å hvertfall veldig lyst til å treffes! OG det vet jeg at Henriette og har. Det gjelder bare å finne en dag som passer de fleste! [:)]

ORIGINAL: Maddis

jada, bare d ikke blir trekking av folk i siste liten.

Vet ikke om du sikter til det treffet vi skulle ha for en god stund tilbake i tid (?) når du sier dette, men jeg ble faktisk sendt på føden så kunne ikke komme. Av og til oppstår det situasjoner som gjør slik at man ikke kan møte på treff, sånn er nu bare det. [:)] Men jeg har å hvertfall veldig lyst til å treffes! OG det vet jeg at Henriette og har. Det gjelder bare å finne en dag som passer de fleste! [:)]

Sikter ikke til den i det heletatt, sikter til sist gang. Da var vi tre stk som hadde sagt i fra at vi kommer, så fikk jeg vite at en hadde trekt seg, så foreslo jeg at vi kunne dra på bim treffe, hørte ikke no fra vedkommende så dagen etter har dere vært der.

Hmm.. Det var rart. Jeg aaaante ikke at du skulle komme den gangen. Trodde det bare var meg og Henriette som sa i fra at vi kom her inne? [&:] Jeg visste ikke om bim treffet før jeg satt på peppes med Henriette, og siden vi bare var to stk som møtte opp på peppes, så foreslo hun at vi sku dra på det treffet. [:)]

Jeg vil gjerne være med på treff!![:D]
Alle venninnene mine har jo fått baby nå, å det hadde hvert gøy å treffe andre i samme situasjon på en måte^^
(føler jeg skriver som en dust, er føler meg småfull i dag, er helt i ørska[8D])

Ja kan vell si at jeg kan alle dager jeg egentlig. Men har skole på dagen da til 4, unntatt tirsdag og fredag[:)]

Hva med neste onsdag da?

Skal flytte inn i ny leilighet 1 april, så kan ikke i tiden rett før. [:)]

Ja [:D] Vi får høre om det passer for de andre.. Noen med forslag til plass vi kan treffes?  

Nei, dere må nesten komme med forslag dere også. [:D] Men kanskje i 5tia? Sånn at det ikke blir så sent..

dytter

Back
Topp