Nytt tidsfordriv

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
De siste kveldene har jeg holdt på med dette:

ImageUploadedByBV Forum1443816316.402226.jpg

Rieteller!

Har hver kveld vonde kynnere/rier, men i kveld kommer takene hardere og lengre. Tidligere har det vært ca 30 sek og 3 minutt mellom, men i kveld kommer de med ca 4 min i mellom og fra 40-60 sekunder i lengde. Vurderer å ringe føden for å høre hva de mener, er nok bare maserier/kynnere, men morsomt at noe skjer...selv om det er litt tidlig. 36+1 i dag, så ikke veldig faretruende tidlig...

Noe må man ha å gjøre når man ligger med vondter i sofaen...:p

Oi huffda :o men det går vel bra dersom noe skjer, men får håpe det bare er maserier da. Synes du skal ringe dersom magefølelsen sier du burde :) eller hvis intervallene stabiliserer seg. Lykke til :)

Oi huffda :o men det går vel bra dersom noe skjer, men får håpe det bare er maserier da. Synes du skal ringe dersom magefølelsen sier du burde :) eller hvis intervallene stabiliserer seg. Lykke til :)

Takk :)
Er bare 6 dager til det ikke regnes prematurt, og i følge menstermin er jeg 37+1 i dag, så regner med det går bra om noe skulle skje nå :) men tipper som du sier at det bare er maserier, men nysgjerrig på om de gjør noe mer enn bare vondt i form av modning ol. Ringer sikkert hvis jeg ikke får sove i natt :p

Mer stressende at jeg ikke har fått vasket alt som bør være med på sykehus om noe skjer :p mannen et kommandert i vaskekjelleren for å sette på vaskemaskina :p

Takk :)
Er bare 6 dager til det ikke regnes prematurt, og i følge menstermin er jeg 37+1 i dag, så regner med det går bra om noe skulle skje nå :) men tipper som du sier at det bare er maserier, men nysgjerrig på om de gjør noe mer enn bare vondt i form av modning ol. Ringer sikkert hvis jeg ikke får sove i natt :p

Mer stressende at jeg ikke har fått vasket alt som bør være med på sykehus om noe skjer :p mannen et kommandert i vaskekjelleren for å sette på vaskemaskina :p
Jepp. Men de har godt av å være inne en stund til :) jordmor sa til meg da jeg ringte sist jeg var gravid at hvis jeg ikke fikk sove, kunne jeg dra inn. Så det er sikkert lurt.

Hehe.. Kjenner den følelsen.. Har vonde kynnere jeg og, kjennes bare ut som kynnere da, men jeg får tankene om alt jeg ikke har gjort. I morgen blir en produktiv dag. Igjen, lykke til. Og god natt :D

Hvordan går det med Deg?

Hvordan går det med Deg?

Det går bra, de ga seg en gang rundt to, og etter det har jeg "sovet" :)
Trøtt og sliten i dag da, men nå skal kroppen få en velfortjent kaffe og hive seg rundt på alle lørdagens gjøremål :) vaskemaskina durer fortsatt og går, så mannen tar ihvertfall kommandoen godt, lover bra til den dagen fødselen faktisk skjer :)

Det går bra, de ga seg en gang rundt to, og etter det har jeg "sovet" :)
Trøtt og sliten i dag da, men nå skal kroppen få en velfortjent kaffe og hive seg rundt på alle lørdagens gjøremål :) vaskemaskina durer fortsatt og går, så mannen tar ihvertfall kommandoen godt, lover bra til den dagen fødselen faktisk skjer :)
Det var godt :) greit å få forberedt alt :D er igang selv..

Godt å høyre at det går bra, og mannen tar ansvar. Berre å prøve å nyte kaffen ;-)

Så bra at det gav seg! Slitsomt med sånne maserier..

Back
Topp