Nytt sikkerhetsnett til trampolinen.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Vi skulle hatt nytt sikkerhetsnett på trampolinen, det et utslitt.

Det er ikke bare bare.

Vi kjøpte den på obs for noen år siden. De selger et annet merke nå. Produsenten (tempo) selger ikke ekstradeler direkte, bare gjennom butikkene som selger trampolinene, men jeg finner ikke noen som selger der lenger?

Funker det med et annet om jeg finner rett diameter?

Vi har nylig vært på samme jakten som dere, endte opp med ny trampoline, nett var ikke så lett å få tak i løst og de har som regel forskjellige fester mtp de stengene osv, ble ihvertfall billigere for oss å kjøpe ny, er jo så mye tilbud nå også[emoji5]

Vi har nylig vært på samme jakten som dere, endte opp med ny trampoline, nett var ikke så lett å få tak i løst og de har som regel forskjellige fester mtp de stengene osv, ble ihvertfall billigere for oss å kjøpe ny, er jo så mye tilbud nå også[emoji5]
Tilbud på trampoliner ser jeg ca alltid utenom akkurat nå.
Sikkert bare fordi jeg har hatt fokus på nett

Tilbud på trampoliner ser jeg ca alltid utenom akkurat nå.
Sikkert bare fordi jeg har hatt fokus på nett

Er ikke det typisk, aødri tilbud npr man trenger det[emoji23] om du har litt is i magen så
Er jeg rimelig sikker på at toys r’us kjører tilbud på trampoliner og basseng i slutten av april, gjort det de siste årene i hvertfall, de har knall gode trampoliner vår holdt i 7 år før vi i år måtte bytte den.

Ikke utenkelig det.

Nå ser det ut til at kanskje, etter måling på størrelsen da, at obs kan ha inne sikkerhetsnett som vil passe likevel. I så fall får vi det i hus i dag og satt opp senest i helgen, men vi får se.

Obs har forøvrig kampanje nå da.

Men spørsmålet er om vi har 3 eller 4 meters trampoline. Nett til 4 meter har de ikke på lager, mens til 3 har de. Her vi bor altså. Det er en tusenlapp ekstra for ny trampoline i forhold til nytt nett.

Vi får se hva mannen lander på etter å ha målt. Han har hjemmekontor (og rammen står jobb hagen) og skal uansett levere guttungen på kinobursdag i nabobygget til obs, så han sjekker ut)

Lov å håpe at det blir lett å få ungene ut i helga.

(er det lov å håpe at naboen som i fjor på denne tiden sa 'jeg må ha ny trampoline også. Den ble ødelagt i vinter' men fant ut at at vi hadde trampoline gjorde nytten, faktisk kjøper trampoline i år ? Snakker om det fortsatt. For det er unektelig av og til greit det også... Nabojenta er venninne med vår mellomste, men de går ikke alltid like godt på trampolina sammen med vår eldste og venner eller vår yngste...)

Jaja. Vi skal helst ha hoppende unger i helga i alle fall.
Bortsett fra at eldste skal være på skolen fra fredag 18 til lørdag 16 da...)

Tempo? Kan det være dette? https://www.tempoas.no/trampoliner/81-sikkerhetsnett.html

Her er det også en del nett, kanskje noen passer:
https://www.rusta.com/no/hage/tramp...y-E-wf0845Jft4uV18pYPUM6tFJEU9hIaAok7EALw_wcB

https://www.br.no/vaare-kategorier/...to=16&ef_id=WVNx0gAAAHOlLAPA:20180412105846:s

Jeg ville prøvd litt mer å finne nett. Om resten av trampolinen fungerer fint er det jo synd å kaste en hel trampoline fordi dere trenger nytt nett tenker i allefall jeg. Blir veldig bruk og kast.

Håper du finner noe, du kan jo kontakte produsenten og be dem om hjelp til å finne butikker med nettene.

Det er den du linker til først ja, jeg mener det.

Men de selger bsre via butikken.

Nå viser måling at trampolina nok er 3,96 ja, eller "ca 3,8" sier mannen som har målt selv. Altså er det 3,96

Obs har samme mål på de de selger i år, så det går nok å ta det. Bare at det på 3,96 har de ikke på lager her. Så da må det bestilles

Men for dumt å kjøpe ny når vi har ja, så det blir bare å vente til neste uke tipper jeg.

Jeg kjøpte på europris i går.

Ikke samme sted som vi kjøpte trampolina, men vi er ganske sikre på at diameteren er den samme. Så vi tok sjansen.

Vi har bestilt på obs. Samme diameter så satser på at stengene passer. Hadde ikke på lager så det kommer innen 2-5 virkedager fra torsdag kveld. 1-4 igjen da

Og i dag er det faktisk kommet så vi får prøve å få tid til å hente det. Det blir ivrige unger når det kommer opp. Håper det passer!

Back
Topp