Nytt sete, gammel base?

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Tror dere det går greit å bruke en isofixbase fra 2011, og bare kjøpe nytt sete? Eller kjøpe ny base også?
Vil helst kjøpe et nytt babysete til nestemann, men hadde vært greit å spart litt penger og brukt basen vi har fra før av :)

Tror dere det går greit å bruke en isofixbase fra 2011, og bare kjøpe nytt sete? Eller kjøpe ny base også?
Vil helst kjøpe et nytt babysete til nestemann, men hadde vært greit å spart litt penger og brukt basen vi har fra før av :)
Vi har sete og base fra 2007/2008. Har kjøpt nytt sete, men basen fungerer jo fint enda.

Det kan gå, men ofte så bytter de ut setene å basene. Så ikke sikkert det passer. Så det ville jeg sjekket

Evt så selger jeg et babysete :) 1 år gammelt. Brukt i 8 mnd

Det pleier å stå på setebeskrivelsen hvilken base som passer til setene forresten.. lurt å sjekke opp i før man kjøper.

Jeg skulle ha spurt i en butikk :) da får du og teste i bilen (eller om du gidder å dra med deg basen inn i butikken da) at den passer før du kjøper ;)

Back
Topp