Nytt rom:)

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
I helgen så pusset vi opp rommet til D. Å igår så vasket jeg rommet fra tak til vegger, slik at han kunne ha sin første natt der inne. Var veldig spent, for han sover jo ikke rundt. Tenkte at jeg måtte springe inn der maaaange ganger inatt, men er så glad:) to ganger våknet han, kl 02 og kl 05:)å det var bare inn og gi tutten:) å så sto vi opp kl 08:) så håper dette fortsetter.

Så moro :) Mange sier de opplever at barna sover bedre på eget rom. Her mangler vi bare rullegardin så flyttes hun over :) Kjøpt en i feil str.. Er så dumme mål, 105 cm.

❤25/2-13❤

Ja den og ble handlet igår. Men mangler litt på veggene og gardiner da, men det kommer etterhvert. Var litt spent og prøve og ha han på eget rom så måtte prøve:p

Så koselig å lage til barnerom da! Vi må nok ha lille på rommet vårt en god stund enda. Storesøskene må dele rom etterhvert, og det forsøker vi å utsette så lenge som mulig. I tillegg har jeg tenkt å amme på natten en god stund enda og da er det mest praktisk å ha henne i umiddelbar nærhet.

Men gleder meg til å ommøblere og lage til rommene når den tid kommer :)

Ja, kjempegøy. Andre natten på sitt eget rom, men i natt måtte jeg hente han å ta han oppi vår seng, han er blitt kjempeforkjølet, så han sleit litt med og puste og ha tutten i munnen,så i stedenfor å springe frem og tilbake i hele natt, tok jeg han i vår seng:)

Her sover snuppa på rommet til storebror de ukene han er hos mamman sin, det går kjempe fint, rommet er vegg i vegg med vårt så er jo ikke langt unna heldigvis :) Men nå som hun sover natten gjennom så er det jo ikke noe problem uansett :) Planen er å få flyttet ganske snart, (håper på før snøen kommer, da leiligheten vi bor i er veldig dårlig isolert så blir kaldt her på vinteren med kun 4 varmovner..) til hus eller leilighet med flere soverom :)

*Emma020213*
*på app'n*

Back
Topp