nytt rom til 7 åringen ( bilder)

fru gravdal

Elsker forumet
Siden det var bare to soverom i dette huset måtte vi nesten ha ett tredje nå som vi blir en til [;)] Mannen har jo en sønn på 7 år fra før som er her en del, så det er naturlig at han har eget rom her i huset selv om han ikke bor her fast.
Vi har en hoved etg og en kjeller som er ganske koselig til å være kjeller egentlig. I denne kjellern er det en liten bod, vaskerom og et ganske stort rom som som vi har brukt som roterom/ kontor/ treningsrom.
Rommet har ikke full takhøyde, og det var umalt panel på veggene og rupanel i taket+ ett sånt lite kjeller vindu der. Nå er veggene malt, vi har satt i større vindu som er godkjent som rømningsvei og lagt ordentlig panel i taket. Rommet ble bare så flott,, fra og være mørkt og bod aktig er det nå er flott gutterom. Så nå kan jeg begynne på gamle rommet hans som skal bli babyrom [:D]

Dette må vel være midt i blinken for en syv-åring [:D]. Et veldig bra resultat. Bra jobbet! [;)]

Så kjempe fint ut. Heldigrisen [:)].

Så flinke dere har vært!! [:D]

ORIGINAL: HanneHM

Så flinke dere har vært!! [:D]

For et flott rom[:D]

Tror han blir veldig glad, han ville ikke ned i kjellern i utgangspunktet , tror det var litt mørkt og skummelt det rommet før, men vi har forberedt å forklart underveis forfor han flytter ned. Nå har han sett oppussinga underveis og tror han likte det han så for jeg og pappan hans spøkte med at nå hadde rommet blitt så fint at jeg og pappan ville ha det i stedet ... ett stort NEI det skulle vi IKKE ble svaret da hehe

Back
Topp