Nytt nick

¤Gressenka¤

Glad i forumet
Er der oppfinnsomme sjeler som kan hjelpe meg å finne nytt nick?

Føler det heilt feil å være sommerbabyigjen når vi har mista sommarbabyen vår [:(]
føler eg blir minna på det heile tida når eg ser nicket mitt.

Før hadde eg kosejenta, dette hadde eg i over 5 år, men no er eg passert 30 så føler
ikkje at det passar heilt.

Er heilt i mot slike som har navnet til barnet sitt i nicket, f.eks "Olav sin mamma"
Har tenkt på Gressenka da mannen er på sjøen og eg er mykje åleine...

Innspel mottas med takk [:)]

ORIGINAL: GunnElin

hehe gress enka va jo arti :)

sjøkonen[:D]

God du [;)]

jeg er frytelig dårlig på å komme på slikt, men kan jo prøve, må bare få tenke litt....

hva med noe med ditt navn, etternavn, en plass som du har noe forhold til eller lignende?? ikke nødvendigvis navnet ditt eller sånn altså men noe som har med det å gjøre....

jeg kunne også godt tenkt meg å bytta nick, men kommer ikke på noe annet.....

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg tror ikke jeg er den beste til å komme med slike tips [X(][8D]

Synst ditt er fint da!

ORIGINAL: Sommerbabyigjen

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg tror ikke jeg er den beste til å komme med slike tips [X(][8D]

Synst ditt er fint da!

Ååå? [:)] Det bare datt ned i hodet mitt når jeg registrerte meg. Har overhodet ikke noe med noe å gjøre egentlig [8D] Eller sånne sjakkruter (julekaker) er gode da [:D]

ORIGINAL: Solstranda

jeg er frytelig dårlig på å komme på slikt, men kan jo prøve, må bare få tenke litt....

hva med noe med ditt navn, etternavn, en plass som du har noe forhold til eller lignende?? ikke nødvendigvis navnet ditt eller sånn altså men noe som har med det å gjøre....

jeg kunne også godt tenkt meg å bytta nick, men kommer ikke på noe annet.....

likte veldig godt "mensviventer" .....

at dette med nick skal være så vanskelig

var vanskelig å hjelpe deg å komme på noe da, men du hadde jo et fint forslag til deg selv også da[:D] gressenka[;)]
noe som har med noe du liker kanskje?da tenker jeg ikke på mat men andre ting..hva liker du da?[:D]
noe som beskriver deg kanskje?

takk for innspel jenter
eg føler eg må skifte snarast, for blir så lei meg kvar gong eg ser
nicket mitt og blir minna på barnet vi aldri vil få [:(]

Back
Topp