Nytt nick og ny ticker

-snartmammatil3-

Elsker forumet
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

PÅ FØRSTE FORSØK. Sambo imponerer meg bare mer og mer [8D] Sist gang tok det ETT år [8D] Men dette er veldig hysj hysj, og for de av dere som har meg på facebook. Vært så snille å ikke si noe om dette der.[;)]

Gammelt nick ~Malin~

Gratulerer.. gangske mange av oss mai08 mammer som venter nr 2[:D]

Gratulerer så mye!! [:D] Når er termin?

ORIGINAL: *eim*

oisann, gratulerer!!!!![:)]
så godt å høre at det klaffa så kjappt![;)]

Å hooooi[:D]
Gratulerer så mye! Var det ikke det jeg fortalte deg i prøvertråden din kanskje? Nr 2 kommer som et skudd[;)][8D]

ORIGINAL: anonaBella

Gratulerer så mye! Var det ikke det jeg fortalte deg i prøvertråden din kanskje? Nr 2 kommer som et skudd[;)][8D]

Hehe.. du hadde rett[:D][:D]
Nå bare håper jeg den klorer seg fast.. klarer liksom ikke helt å se det for meg.. sikkert fordi det skjedde så fort [8D]

ORIGINAL: xlissx

Gratulerer så mye!! [:D] Når er termin?

xlissx - en uke etter deg[:D][:D]

ORIGINAL: ~Venter~nr.2

ORIGINAL: anonaBella

Hehe.. du hadde rett[:D][:D]
Nå bare håper jeg den klorer seg fast.. klarer liksom ikke helt å se det for meg.. sikkert fordi det skjedde så fort [8D]

Med J gikk det ikke opp for meg at jeg var gravid før på ordinær-ul..fikk sjokk når jeg så han på skjermen. WOW! det er en baby der![:o][8D]

Gratulerer så myeeeee[:D][:D]

Gratulerer med en ny spire[:D]

Gratulerer!! Deilig når det går på første forsøk! Godt at dere slipper den lange ventingen en gang til[:)]

Gratulerer så masse! Herlig! [:D]

Gratulerer sååå mye[:D]

ORIGINAL: Cillia

Gratulerer sååå mye[:D]

Gratulerer!! Lykke til med svangerskapet! [:D]

Gratulerer!! [:D]

Back
Topp