Hei!Endelig meldt meg inn på forumet.Termin 2 sept.Var på ultralyd tirsdag 6,alt bra heldigvis.Ville vite kjønnet men gjemte seg nede i bekkenet så det var ikke mulig.Har defor fått time til privat ultralyd onsdag,og håper å få vite det da.Følelsen sier det er en gutt,mens mannen min er overbevist om at det er en jente.Gutteklær kan jeg arve av flere,men det er verre med jenteklær og siden mesteparten av babyklær i butikk er enten rosa eller blå vil jeg gjerne vite kjønnet.
Graviditeten har gått greit,men slet med angst før svangerskapet og den er blitt forverret nå og har derfor vært mye sykemeldt.
Blodtrykket er heller ikke bra,slet med det tidligere men så bedre før graviditeten forhøyet det igjen og går på tabletter.Det gjør at jeg skal på doppler/ultralyd i mai.
Lest diverse innlegg en stund og ser ut som septembermammaene er en hyggelig og oppmuntrende gjeng
Graviditeten har gått greit,men slet med angst før svangerskapet og den er blitt forverret nå og har derfor vært mye sykemeldt.
Blodtrykket er heller ikke bra,slet med det tidligere men så bedre før graviditeten forhøyet det igjen og går på tabletter.Det gjør at jeg skal på doppler/ultralyd i mai.
Lest diverse innlegg en stund og ser ut som septembermammaene er en hyggelig og oppmuntrende gjeng