Nytt medlem i juniklubben!!

Lykkelig3barnsmor

Flørter med forumet
Hei. Jeg har vært på UL i dag, og fikk fremskyndet terminen med to dager, til 28. juni. Jeg melder meg herved inn i juniklubben![:)][:)]

Velkommen skal du være! Her sklir du nok lett inn.. Vi er en trivelig gjeng her inne. [;)]
Jeg har også termin 28 juni, og regner med at jeg får en gutt. Fikk du vite noe på UL? [:)]

Takk! Ja, jeg fikk vite at jeg har en liten guttebaby i magen!! Fikk se noe som lignet en tissefant, men hadde ikke sett det selv hvis legen ikke hadde pekt på det. Spennende! Gleder meg veldig til å bli bedre kjent med det nye familiemedlemmet!!

Vet du hvilket kjønn det blir?

Venter også mest sannsynlig en gutt. Tror ikke jordmor hadde sagt noe om hun var for usikker på det. Er veldig spent på tiden fremover... Har du magebilde? Jeg synes magen min aldri blir stor, men det kommer vel [;)]

Ja her her det flott skal du tru snart3barnsmamma!!
Så du er heldig som kom hit til oss....her er det liv...rai rai [8D]

I alle fall...velkommen skal du være [:D]

Klem fra Kathrine

Velkommen i klubben[:D]

Heisann og velkommen til oss!! [:D] Det er jeg som er terminlistesjefen, så herved er du lagt til!! Du får sende meg en pm dersom du ønsker mer infor om deg selv på lista, du kan jo se hva andre har med...[;)]

Velkommen til juni klubbenjeg venter også gutt,men den 22 juni[:D]

velkommen hit[:D]
juniklubben er best

velkommen hit

Velkommen!!!

Hei og velkommen til juniklubben [:)]

God morgen,hei og velkommen til oss i juniklubben Snart3barnsmamma[:D]
Jeg heter Nina og venter ei jente 16 juni[:D]

må melde meg inn i listen som ønsker deg velkommen!!!
Her er det slik en trivelig gjeng, så her kommer du nok til å bli godt tatt i mot...[:)][:)]
[:D]

hei og velkommen. Vi venter en gutt 25 juni.......

ORIGINAL: Lisbeth83

velkommen hit[:D]
juniklubben er best

ingen protest!!!!!!!!!!!![:D][:D]

hjertlig velkommen skal du være. fin termin dag du har[:D]

Back
Topp