Ja, da blir jeg vell en av dere her inne jeg da.. Jeg aner ikke når termin blir, men jeg testa i alle fall positivt i dag.. Fødte for straks et år siden, og har kun hatt to svake blødninger etter det, og den siste av dem var vell i starten på juli (husker ikke dato på det heller). Vi har så absolutt ikke prøvd å bli gravide, og sjansen for at jeg skulle bli gravid er vell like liten som å finne igjen en nål i en høystakk... likevell skjedde det. Jeg er lei, fortvilet, redd, frustrert, sint på meg selv, samtidig som jeg føler jeg bør være takknemlig som blir gitt denne gaven.. Fra før av har vi to barn, og vi har lyst på fler, bare IKKE akuratt nå egentlig.. det passer så absolutt ikke nå økonomisk sett!! Og den økonomiske usikkerheten her ødelegger HELE gleden som jeg vet at jeg burde ha kjent på... jeg har bare grått nesten helt siden jeg tok testen i dag... jeg har sendt mail til amathea, i håp om at de kan hjelpe litt... jeg vet at jeg uansett aldri kunne levd med meg selv dersom jeg hadde valgt å avslutte sv.skapet... sukk, hurra...?:s