Nytt magebilde

BIBBI3

Forumet er livet
Må bare dele med dere alle at jeg har tatt et nytt magebilde(uke19) i går kveld. På èn uke, ser ihvertfall jeg tydelig forskjell..[:D]

Gammelt bilde:

det så jeg med engang jeg kom inn hit og så på innlegget ditt!! Tenkte med meg selv; jammen har magen hennes vokst masse!! Ser at kulen vokser ja.. er det ikke moro??

Tok også et liggende for morro skyld.. litt tydeligere "kul" egentlig. [;)]

ORIGINAL: Pia81

det så jeg med engang jeg kom inn hit og så på innlegget ditt!! Tenkte med meg selv; jammen har magen hennes vokst masse!! Ser at kulen vokser ja.. er det ikke moro??

Kjempemorro. Begynner å virkelig vises at jeg er gravid for andre enn meg selv.. [:D]
Men tenker nå mye på hvor stor jeg kommer til å bli! [8D]

noen begynner og vokse skikkelig etter en 4mnd tid, så det er vel vanskelig å si hvor stor du kommer til å bli enda.. Men tror nok ikke du skal bekymre deg for at du blir for stor...[:)]

Det varierer mye fra person til person.. Men hvordan var mamman din under svangerskapet, eller har du noen søsken som har vært gravide.. kanskje dette kan gi en liten pekepinn?[:)][&:]

Broren min her en sønn, men han kan nok ikke hjelpe her [8D]
Aner egentlig ikke hvor stor mamma var, men skal huske å spørre neste gang.
Alle vi søskene var ca 50 cm og litt over 3kg når vi ble født ihvertfall. Mens BK (typen) og søstrene der var veeeldig små allesammen og 3-6 uker for tidlig født.
Leste i BAM at etter uke 20 så vil babyene vokse individuelt. [:)]

Jeg synes du er så søt og liten[:D]
Det begynner å vise godt på meg og etter hvert nå, men lengter fortsatt etter en mer gravid struttende mage. Jeg er ganske smal og liten så tviler på at jeg blir noe serlig stor, har lagt på meg 1,5 kg til nå med mine 21 uker gravide[:D] 

Bare 1,5 kg?!! [8|]
Jeg blir oppgitt hver gang jeg veier meg, så jeg skal slutte med det tenkte jeg.. men blir jo så nysgjerrig [8D]
Her er det 6,5 kg som har lagt seg. Bare lurer på hvor.... hehe [:D]

ORIGINAL: Anita20

ser tydelig at det stikker fram en liten kul som vil hilse på nå ja [:)]
så moro da [:)] du må jo være i ekstase om dagen [:)]
husker hvartfall at jeg var det når det begynte å syntes på meg [:D]

Har du barn fra før Anita? Og hvor mange uker var du i når du fikk kul på magen? [:)]

Ingenting det heller.. Syntes ut ifra bildet jeg så her isted av deg og typen at du virka veldig lita og nett. [;)]

Synes magen din virker så stor på bildet. [:D]

Ja kun 1,5 kg å det til nå. Men hadde en dum start med mye kvalme og spy og ingen matlyst, da gikk jeg bare ned i vekt, så har vertfall fått på meg de ca 3 kg en mista då, pluss nye 1,5. men jeg har ingen bekymring for den vekta, den kan bare øke samme kan magen[:D]

Ja jeg synes og din mage anita ser enorm ut,og hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg tipt deg i uke 30 fra den vinkelen.
kan du ikke ta et profil bilde av deg og magen, da er det lettere å se selve størrelsen på magen.[:D][:D][:D][:D][:D]

er jo 155 og veide 40 kg før jeg ble gravid. [:)] 
mamma ble egentlig stor ho også når ho gikk med meg, så det ligger vel i genene [;)] og ho veide 45 når ho ble gravid med meg.

Ja, det var ikke mye. Trodde jeg var lita jeg...[8D]
Er 163 og veide 47 før. [:D]

kan du ikke ta et profil bilde av deg og magen, da er det lettere å se selve størrelsen på magen

jeg kan gjøre det ikveld [:)] vi får middagsgjester i dag, så må ut å handle litt nå. kos dere da jenter [:D] kommer nok en tur inom igjen når vi har kommet hjem. hehe.
UKE 30?? hjelp, og større blir jeg [:)]

Kos deg masse med flesk og duppe og besøket!!!

ååå det var jo kjempe stor forskjell på magen din Irene [:D]

Så nusselig å fin mage du har!

Kathrine

Ja, jeg lurer på hvordan den blir i neste uke hvis det fortsetter slik. [:D]

Ja det blir full oppdaterings plikt det [;)]

Min har ikke vokst på en stund,
men den kommer vell etter den åsså!

Kathrine

Det stagnerer vel kanksje litt innimellom? Jeg kommer til å knipse bilder jeg.. Kjøpte meg digitalt for noen uker tilbake, så det er ingen vei utenom. tenkte også ha bildene i bok etter hvert. [;)]

Ja det er neste prosjekt,
få inn alle bildene i en bok/barne bok!

Sønnen min ser mye i dag på de bildene jeg tok da jeg var grevid med han!

Kathrine

Back
Topp