Nytt liv med ny mann

Ok, jeg har tatt et par tester i dag...

I dag tidlig og i dag ettermiddag:
20231027_172520.jpg


Ettermiddag:
20231027_163018.jpg


Nå er jeg ganske spent på hva som vises i morgen tidlig :love017 :smiley-angelic001
 
CD 26 / 10 DPO
Kjære dagbok, jeg tror jeg er gravid :love017 :Heartred

20231028_092004.jpg

Screenshot_20231028_092327_Lightroom.jpg


Om bare en kort stund skal jeg dra på apoteket og kjøpe andre tester som forhåpentligvis kan gi meg enda tydeligere svar :Heartred

Jeg har merket at noe er annerledes denne PPen. Blant annet har murringene gått som et slags belte rundt fra magen til korsryggen. Puppene har vært ømme på oversiden, akkurat som om jeg er støl etter pushups. Jeg har vært uforklarlig potte tett i nesa, uten å være forkjøla. Det har stukket og herjet i både livmoren og i underlivet.

Nå krysser jeg fingrene for at lille frø holder seg der :smiley-angelic001:Heartred
 
CD 26 / 10 DPO
Kjære dagbok, jeg tror jeg er gravid :love017 :Heartred

Vis vedlegget 418008
Vis vedlegget 418009

Om bare en kort stund skal jeg dra på apoteket og kjøpe andre tester som forhåpentligvis kan gi meg enda tydeligere svar :Heartred

Jeg har merket at noe er annerledes denne PPen. Blant annet har murringene gått som et slags belte rundt fra magen til korsryggen. Puppene har vært ømme på oversiden, akkurat som om jeg er støl etter pushups. Jeg har vært uforklarlig potte tett i nesa, uten å være forkjøla. Det har stukket og herjet i både livmoren og i underlivet.

Nå krysser jeg fingrene for at lille frø holder seg der :smiley-angelic001:Heartred
Det tror jeg også,hurra!! :happy:
 
CD 26 / 10 DPO
Kjære dagbok, jeg tror jeg er gravid :love017 :Heartred

Vis vedlegget 418008
Vis vedlegget 418009

Om bare en kort stund skal jeg dra på apoteket og kjøpe andre tester som forhåpentligvis kan gi meg enda tydeligere svar :Heartred

Jeg har merket at noe er annerledes denne PPen. Blant annet har murringene gått som et slags belte rundt fra magen til korsryggen. Puppene har vært ømme på oversiden, akkurat som om jeg er støl etter pushups. Jeg har vært uforklarlig potte tett i nesa, uten å være forkjøla. Det har stukket og herjet i både livmoren og i underlivet.

Nå krysser jeg fingrene for at lille frø holder seg der :smiley-angelic001:Heartred
Ser tydelige streker på disse to ja :love017 :hello2
 
CD 27 / 11 DPO
Tok to nye tester på første morgenurin (tar digital på andre urin), og Metode tidlig (nederst) fortsetter å alt annet enn å imponere meg :smiley-ashamed004

20231029_061839.jpg


Viste strekene til mannen i går, og jeg tror aldri jeg har sett ham så glad :love017:Heartred
 
Kjenner meg forresten litt igjen i historien din, har to barn fra et tidligere forhold som ikke var bra for meg❤️ traff min nåværende mann og skjønte endelig hvordan et forhold faktisk bør være❤️ Vi venter nå nr 2 sammen :love7 :Heartpink
 
Kjenner meg forresten litt igjen i historien din, har to barn fra et tidligere forhold som ikke var bra for meg❤️ traff min nåværende mann og skjønte endelig hvordan et forhold faktisk bør være❤️ Vi venter nå nr 2 sammen :love7 :Heartpink
Så herlig :Heartred Det er så deilig å finne ekte kjærlighet :love017

Jeg har nok hatt mer trøbbel i forholdene etter forrige barnefar, men allikevel... Godt å endelig ha funnet ro og tillit :Heartred
 
Back
Topp