Nytt liv med ny mann

LuringNr3

Gift med forumet
Jeg håper jo at mitt opphold på "prøve-sidene" blir kortvarig, men man vet jo aldri, og jeg har bruk for et sted hvor jeg kan tømme meg for tanker, ønsker, gleder og skuffelser uten å bli dømt av omgivelsene. Så langt har jeg et inntrykk av at befolkningen på forumet her er helt fantastisk støttende og hjelper hverandre gjennom tykt og tynt :Heartred

Jeg er 32 år (straks 33), har to barn fra før (13 og 10 år gamle) med en annen mann enn han jeg er sammen med nå, vært gjennom ei vinternatt eller to i livet, og føler nå at jeg endelig har fått begynne litt på nytt med ny mann som viser meg hva jeg faktisk fortjener :Heartred Vi bestemte oss tidlig for at det er oss to for alltid og at hvis vi skulle ha barn sammen, så måtte det skje nå. Derfor startet vi prøvingen aktivt i september, men det ble en mislykket PP med negative g-tester.

Jeg jobber ikke for tiden, da jeg sliter med ekstrem C-PTSD og prøver å komme meg etter det forrige traumet. Det gjør at fokuset mitt på prøvingen er ganske intenst, jeg har blitt en "testetøs" og vil ingenting annet enn å få denne gleden inn i livet mitt nå:Heartred

I dag er jeg på 5 DPO, ganske sikker på EL etter å ha testet både før, under og etter positive tester. Gleder meg til det er vits i å begynne å teste igjen :smiley-angelic001:dance008

Håper noen har lyst til å følge litt med her :angelic::Heartred
 
Det er veldig fint å ha et sted å lufte tankene, av og til få litt innspill osv, uten at man føler at man oversvømmer f.eks ikm -gruppene med ting :p
Jeg er ikke alltid like god til å legge igjen spor, men følger med og leser alt :happy:

Lykke til med prøving :Heartred
 
Det er veldig fint å ha et sted å lufte tankene, av og til få litt innspill osv, uten at man føler at man oversvømmer f.eks ikm -gruppene med ting :p
Jeg er ikke alltid like god til å legge igjen spor, men følger med og leser alt :happy:

Lykke til med prøving :Heartred
Samme her! Er til og med innom og leser kjempegamle innlegg i testetøs-tråden bare for å få litt god "mojo" av å se på positive tester :hilarious:

Tusen takk, håper det klaffer snart :Heartred
 
Velkommen hit! Her er det en fantastisk gjeng med prøver som har mye støtte og råd å komme med ❤️ hopp gjerne inn i en ikm-gruppe om du ikke allerede har gjort det. Alltid kjekt og følge andre som er på samme sted som deg i syklusen :D
Håper for din del at du bare er en snartur innom prøver-forumet ❤️
Masse lykke til :love017
 
Samme her! Er til og med innom og leser kjempegamle innlegg i testetøs-tråden bare for å få litt god "mojo" av å se på positive tester :hilarious:

Tusen takk, håper det klaffer snart :Heartred
Prøving er altoppslukende altså! Jeg hadde glemt hvor intenst det var da vi begynte å prøve i juni/juli :shy: :hilarious:
 
Velkommen hit! Her er det en fantastisk gjeng med prøver som har mye støtte og råd å komme med ❤️ hopp gjerne inn i en ikm-gruppe om du ikke allerede har gjort det. Alltid kjekt og følge andre som er på samme sted som deg i syklusen :D
Håper for din del at du bare er en snartur innom prøver-forumet ❤️
Masse lykke til :love017
Tusen takk :smiley-angelic003Ja, har allerede funnet fram til IKM-gruppene, men det er liksom ikke alt som passer inn der heller :smiley-ashamed004 Da er det fint å ha "min egen" tråd hvor jeg kan dele så mye eller lite jeg selv vil :Heartred

Gleder meg til å følge med på dere andre også :love017
 
Tusen takk :smiley-angelic003Ja, har allerede funnet fram til IKM-gruppene, men det er liksom ikke alt som passer inn der heller :smiley-ashamed004 Da er det fint å ha "min egen" tråd hvor jeg kan dele så mye eller lite jeg selv vil :Heartred

Gleder meg til å følge med på dere andre også :love017
Det skjønner jeg veldig godt :angelic: her kan du lesse ut med alt du ønsker, veldig greit :hilarious: jeg startet nylig en dagbok selv, det er ganske frustrerende å være prøver til tider :facepalm:
 
CD22 / 6 DPO
Nå har jeg hatt et par dager med murringer og stikking i livmor-området, og i går stakk det fælt i underlivet også. Tenker at det kan ha dreid seg om festesmerter, men siden jeg er så oppmerksom på alt av symptomer tenker jeg at det like gjerne kan være derfor jeg har kjent på det. 6 DPO er altfor tidlig å få positiv test, men i dag måtte jeg bare allikevel :hilarious: Selvfølgelig negativ enda.

Jeg er rimelig sikker på at EL var 18. oktober, bare se på testrekka mi fra da jeg testa LH.
Screenshot_20231024_095519_Premom.jpg


Jeg gleder meg skikkelig til å teste de neste dagene, og håper selvfølgelig på to streker etterhvert :Heartred
 
CD22 / 6 DPO
Nå har jeg hatt et par dager med murringer og stikking i livmor-området, og i går stakk det fælt i underlivet også. Tenker at det kan ha dreid seg om festesmerter, men siden jeg er så oppmerksom på alt av symptomer tenker jeg at det like gjerne kan være derfor jeg har kjent på det. 6 DPO er altfor tidlig å få positiv test, men i dag måtte jeg bare allikevel :hilarious: Selvfølgelig negativ enda.

Jeg er rimelig sikker på at EL var 18. oktober, bare se på testrekka mi fra da jeg testa LH.
Vis vedlegget 417665

Jeg gleder meg skikkelig til å teste de neste dagene, og håper selvfølgelig på to streker etterhvert :Heartred
Spennende!!! :gen014:love017:signs003
 
CD22 / 6 DPO
Nå har jeg hatt et par dager med murringer og stikking i livmor-området, og i går stakk det fælt i underlivet også. Tenker at det kan ha dreid seg om festesmerter, men siden jeg er så oppmerksom på alt av symptomer tenker jeg at det like gjerne kan være derfor jeg har kjent på det. 6 DPO er altfor tidlig å få positiv test, men i dag måtte jeg bare allikevel :hilarious: Selvfølgelig negativ enda.

Jeg er rimelig sikker på at EL var 18. oktober, bare se på testrekka mi fra da jeg testa LH.
Vis vedlegget 417665

Jeg gleder meg skikkelig til å teste de neste dagene, og håper selvfølgelig på to streker etterhvert :Heartred
Da er galskapen igang for deg :hilarious:
Jeg er alltid fornøyd hvis jeg klarer å holde meg til 8dpo :p
 
CD 23 / 7 DPO
Negativ test i dag også... Surprise! :hilarious: :smiley-ashamed004

Men nå begynner det i hvert fall å nærme seg et tidspunkt hvor det kan skje :smiley-angelic001 Jeg gjør alt mulig for å få tiden til å gå, slik at jeg slipper å tenke for mye på det. Jeg hadde jo planer om å holde meg til jeg var 8 DPO, men selv det er så tidlig at man ikke skal gi opp om testen er negativ. Samtidig kjenner jeg meg selv... Jeg blir skuffet uansett når testen er negativ :smiley-ashamed004

Uansett, murringene og stikkingen er fortsatt tilstede. Murringene har nå fått en tendens til å bre seg litt utover hoftene og bak i ryggen, så jeg er litt spent på hva det betyr. Forrige PP hadde jeg også mye murringer helt fra EL, men det endte opp i TR på forventet dag.

Jeg er jo ikke helt sikker på hvordan kroppen min fungerer når jeg ikke tar hormonell prevensjon heller. Har gått på pilla siden jeg var 13 grunnet store smerter og PMS. De eneste pausene jeg har hatt har vært når jeg har prøvd å få barn (kun én gang, ble gravid på PP1), og i 3 måneder ved forrige samlivsbrudd bare for å se at jeg fortsatt fungerte som jeg skulle.

I dag skal jeg prøve å bruke kroppen og hodet store deler av dagen, og gleder meg til det :love017 Ha en fin dag, jenter :Heartred
 
CD 24 / 8 DPO
Våknet til negativ test i dag tidlig igjen:
20231026_081019.jpg


Jeg gikk egentlig ikke helt i krise fordi jeg VET at det fortsatt er tidlig å teste, men jeg syns jo det er kjipt.

I dag har jeg kjent litt på mer psykiske symptomer, sånn som at jeg har vært veldig sårbar, har til og med vært på gråten flere ganger. De som kjenner meg vet at det ikke er vanlig - jeg er vanligvis ganske hard utenpå og myk inni :smiley-ashamed004 Har fortsatt stikkinger og murringer, men ikke like mye som de foregående dagene. Har egentlig trodd at jeg kanskje fikk uka mi tidligere enn vanlig, men jeg har jo heller ikke blødd noe som helst...

Det verste med DPO-land er å leve i uvisshet, syns jeg. Har lyst til å teste hele tiden, men samtidig vet jeg at det ikke er noe vits :hilarious: Å gud, gi meg styrke :smiley-angelic001:hilarious:
 
Første gang jeg ble gravid fikk jeg positiv test 13 dpo, så alt kan skje enda! Ikke mist motet 8 dpo!
 
Back
Topp