nytt landstreff *hvor*

Annet!

STEMMER FOR ALTA JEG!!

ORIGINAL: *Kassika*

Danskebåten! Fest, mat, vors, nach, alt på ett sted!(color festival, color line, stena line eller hva de nå enn heter;)) og shopping in denmark[:D] billig er det og[;)]

(Samme for meg hvilken by, liker å reise![:D])

det var jo kjempelurt!!

Ligger bergen og stavanger sånn noenlunde på likt når det kommer til pris (opphold, ute osv) eller er en av de dyrere?

IKKE Bodø! Her er det dødt! :p

Helst Oslo eller Trondheim, men hadde vært spennende med Stavanger også ;D Er med uansett jeg ;)

ORIGINAL: Rapunsel

Danskebåten! Fest, mat, vors, nach, alt på ett sted!(color festival, color line, stena line eller hva de nå enn heter;)) og shopping in denmark[:D] billig er det og[;)]

det var jo kjempelurt!!

Det hørtes artig ut ;D

Det vil jeg !! :D

ORIGINAL: Vesten

nesten at eg syns oslo burde fjernes fra lista..er litt "urettferdig" .

[;)]

Enig!

Nå har det vært sør i landet, nå syns jeg det kan flyttes lengre nord. Tromsø er et veldig bra valg. Fine hoteller, bra restauranter og Norges beste uteliv.  Det er også mye å se og oppleve her og bra shopping. Hvis vi i tillegg har det i August, så er det statistisk den fineste sommermnd her oppe. Jeg ser bare dette som en win-win, jeg.. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Nå har det vært sør i landet, nå syns jeg det kan flyttes lengre nord. Tromsø er et veldig bra valg. Fine hoteller, bra restauranter og Norges beste uteliv.  Det er også mye å se og oppleve her og bra shopping. Hvis vi i tillegg har det i August, så er det statistisk den fineste sommermnd her oppe. Jeg ser bare dette som en win-win, jeg.. [;)]

Bra argumentert! [:D] Gjerne nordover for meg!

Stavanger eller Bergen [:)][:)][:)][:)][:)][:)]  

Haha..danskebåten hadde vært noe ja :)

ORIGINAL: ¤Kristin¤

Nå har det vært sør i landet, nå syns jeg det kan flyttes lengre nord. Tromsø er et veldig bra valg. Fine hoteller, bra restauranter og Norges beste uteliv. [;)] Det er også mye å se og oppleve her og bra shopping. Hvis vi i tillegg har det i August, så er det statistisk den fineste sommermnd her oppe. Jeg ser bare dette som en win-win, jeg.. [;)]

Yey! [:D]

Jeg kommer også gjerne nordover [;)][;)]

Men dere - det ligger en topptråd med akkurat samme tema her og [8D][8D]

Nå har det vært sør i landet, nå syns jeg det kan flyttes lengre nord. Tromsø er et veldig bra valg. Fine hoteller, bra restauranter og Norges beste uteliv. [;)] Det er også mye å se og oppleve her og bra shopping. Hvis vi i tillegg har det i August, så er det statistisk den fineste sommermnd her oppe. Jeg ser bare dette som en win-win, jeg.. [;)]

Er det ikke svært dyrt å reise dit da?

ORIGINAL: Vilnus

Er det ikke svært dyrt å reise dit da?

Nei? Ikke dyrere enn å reise andre steder. Tar jo bare fly.

Stavanger-Tromsø tur retur for 2300 første helga i august.

Trondheim-Tromsø 1300

Oslo-Tromsø 1100

Bergen-Tromsø 2100

For Lillebebis fra Bodø koster det 800 kr. [8D]

Prisene er hentet fra Norwegian.

Jeg er litt sær og sier Oslo, da er det størst sjanse for at jeg blir med en hel helg[:D]

Back
Topp