Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kikja
Jeg kommer også gjerne nordover [;)][;)]
Men dere - det ligger en topptråd med akkurat samme tema her og [8D][8D]
ORIGINAL: Sicily
Nå har det vært sør i landet, nå syns jeg det kan flyttes lengre nord. Tromsø er et veldig bra valg. Fine hoteller, bra restauranter og Norges beste uteliv.Det er også mye å se og oppleve her og bra shopping. Hvis vi i tillegg har det i August, så er det statistisk den fineste sommermnd her oppe. Jeg ser bare dette som en win-win, jeg.. [;)]
ORIGINAL: Elsker Brus
Er dette den avgjørende avstemmingen?? Eller er dette bare for å se foreløpig hva folket vil??
For jeg synes at dette kom litt brått på, man har ikke rukket å fordøye inntrykkene fra dette Landstreffet enda....
ORIGINAL: LMG86
Er dette den avgjørende avstemmingen?? Eller er dette bare for å se foreløpig hva folket vil??
For jeg synes at dette kom litt brått på, man har ikke rukket å fordøye inntrykkene fra dette Landstreffet enda....
Enig,ikke heelt klar for å planlegge neste heeelt enda [8D]
ORIGINAL: Vilnus
For oss som ikke kunne dra, er det jo ikke tidlig i det hele tatt. Tror dette bare er en generell tråd om hva folk syns er aktuelt/interessant, ikke noe definitivt.
ORIGINAL: Vilnus
ORIGINAL: ¤Kristin¤
Nå har det vært sør i landet, nå syns jeg det kan flyttes lengre nord. Tromsø er et veldig bra valg. Fine hoteller, bra restauranter og Norges beste uteliv. [;)] Det er også mye å se og oppleve her og bra shopping. Hvis vi i tillegg har det i August, så er det statistisk den fineste sommermnd her oppe. Jeg ser bare dette som en win-win, jeg.. [;)]
Bra argumentert! [:D] Gjerne nordover for meg!
Yey! [:D]
Er det ikke svært dyrt å reise dit da?
Nei? Ikke dyrere enn å reise andre steder. Tar jo bare fly.
Stavanger-Tromsø tur retur for 2300 første helga i august.
Trondheim-Tromsø 1300
Oslo-Tromsø 1100
Bergen-Tromsø 2100
For Lillebebis fra Bodø koster det 800 kr. [8D]
Prisene er hentet fra Norwegian.