nytt landstreff *hvor*

Helst Bergen[:)] Men skjønner ikkje at Oslo er blitt satt opp som eit alternativ igjen.

ORIGINAL: kikja

Jeg kommer også gjerne nordover [;)][;)]

Men dere - det ligger en topptråd med akkurat samme tema her og [8D][8D]

jeg som ikke tenkte over den tråden..

Syns det burde bli et sted hvor mesteparten kan i det minste vurdere andre former for transport enn fly.

ORIGINAL: Sicily

Nå har det vært sør i landet, nå syns jeg det kan flyttes lengre nord. Tromsø er et veldig bra valg. Fine hoteller, bra restauranter og Norges beste uteliv.  Det er også mye å se og oppleve her og bra shopping. Hvis vi i tillegg har det i August, så er det statistisk den fineste sommermnd her oppe. Jeg ser bare dette som en win-win, jeg.. [;)]

Enig, jeg! Ellers stemmer jeg for Trondheim [:D]

STAVANGER[:)]

Er dette den avgjørende avstemmingen?? Eller er dette bare for å se foreløpig hva folket vil??
For jeg synes at dette kom litt brått på, man har ikke rukket å fordøye inntrykkene fra dette Landstreffet enda....

ORIGINAL: Elsker Brus

Er dette den avgjørende avstemmingen?? Eller er dette bare for å se foreløpig hva folket vil??
For jeg synes at dette kom litt brått på, man har ikke rukket å fordøye inntrykkene fra dette Landstreffet enda....

Enig,ikke heelt klar for å planlegge neste heeelt enda [8D]

ORIGINAL: LMG86

For oss som ikke kunne dra, er det jo ikke tidlig i det hele tatt. Tror dette bare er en generell tråd om hva folk syns er aktuelt/interessant, ikke noe definitivt.

ORIGINAL: Heidi10

ORIGINAL: kikja

Jeg kommer også gjerne nordover [;)][;)]

Men dere - det ligger en topptråd med akkurat samme tema her og [8D][8D]

jeg som ikke tenkte over den tråden..

Vet - kommentaren var ikke til deg [:)][:)]

Nei, håper da ikke det da det er laget en topptråd før denne [:)]

ORIGINAL: Vilnus

For oss som ikke kunne dra, er det jo ikke tidlig i det hele tatt. Tror dette bare er en generell tråd om hva folk syns er aktuelt/interessant, ikke noe definitivt.

Tenkte bare på at det er kanskje mange som var med nå, som ikke orker å engasjere seg enda, i og med at det nettopp har vært.
Men hvis det bare er "folkemening" er jo det greit.

ORIGINAL: Anlise

Annet!

STEMMER FOR ALTA JEG!!

FINNMARK OG ALTA!!
OPPLEV NOE NYTT, EKSOTISK, RÅTT OG MAGISK [;)]

ORIGINAL: Vilnus

ORIGINAL: ¤Kristin¤

Nå har det vært sør i landet, nå syns jeg det kan flyttes lengre nord. Tromsø er et veldig bra valg. Fine hoteller, bra restauranter og Norges beste uteliv. [;)] Det er også mye å se og oppleve her og bra shopping. Hvis vi i tillegg har det i August, så er det statistisk den fineste sommermnd her oppe. Jeg ser bare dette som en win-win, jeg.. [;)]

Bra argumentert! [:D] Gjerne nordover for meg!

Yey! [:D]

Er det ikke svært dyrt å reise dit da?

Nei? Ikke dyrere enn å reise andre steder. Tar jo bare fly.

Stavanger-Tromsø tur retur for 2300 første helga i august.

Trondheim-Tromsø 1300

Oslo-Tromsø 1100

Bergen-Tromsø 2100

For Lillebebis fra Bodø koster det 800 kr. [8D]

Prisene er hentet fra Norwegian.

Prisene blir samme for oss som kommer nordfra går æ ut ifra [;)] altså omvendt..

Back
Topp