"Nytt" kjøkken

Dunn

Forumet er livet
Tok sin tid, men endelig er kjøkkenet ferdig [:)] 

Før:

Etter:

Liftgardina jeg har sydd [:)]

Fjernet de forferdelig "tunge" kurvene på toppen. Little to much..

Den geniale løsningen med kjøleskapet under trappa. Denne hadde vi før også, men gjorde seg når veggen ble grå.. ble finere slik.

Måtte pynte med tulipaner til påske [:)]

Vi har malt veggen i "Valmuefrø".
Skapene i "Eggehvit". (Pluss at alle "blindlistene" er blitt samme farge, før var noen oker, og noen lyseblå [8D])
Også den kanten underskapene er blitt lik som skapene.
Benken er pusset ned, også lakket.
Skap og skuffer har fått MAKE håndtak. (Før var noen en knott, og noen håndtak [:'(])
Heftegrunnet og lakket flisene hvite.
Fjernet gardina som gjorde rommet lite, og sydd ny liftgardin (ja, jeg vet den er litt skeiv men, men...)
Malt vindu og lister i "letthet"!
Og fjernet den forferdelige TORK greia på veggen...

Det tror jeg var alt?

Ble veldig fint, og luftigere [:)]

knall fint!,kjempe fin farge du har valgt på kjøkkenet[:)][:)]gratiss med "nytt" kjøkken

Ble knallfint!!

ORIGINAL: moskata

knall fint!,kjempe fin farge du har valgt på kjøkkenet[:)][:)]gratiss med "nytt" kjøkken

Gratulerer. Det blei jo som ett heilt nytt kjøkken.

ORIGINAL: Nøstemamsen

wow! Så utrolig flott det ble! Du har virkeligt vært flink !!! Ble kjempe fint å luftigt så deg nå !!

Kjempefint[:)]

Så fint det ble!

Har akkurat samme kjøkken, med eikeplate og ospelist!! Så det er sånn det blir når det blir malt!

Vi kommer ikke til å bytte ut kjøkkenet før om 6-7 år, så dette var jo en veldig grei måte å friske det opp på.

Bare lurer på et par ting, siden vi tenker på dette selv:
Hva slags maling på innredningen brukte du?
Og hvordan malte du? Rulle først, så kost eller?

KANON FINT[:D]

Så flink du har vært Dunn!!! Ble jo skikkelig anderledes. Godt jobbet[;)]

ORIGINAL: bergliotte

Så fint det ble!

Har akkurat samme kjøkken, med eikeplate og ospelist!! Så det er sånn det blir når det blir malt!

Vi kommer ikke til å bytte ut kjøkkenet før om 6-7 år, så dette var jo en veldig grei måte å friske det opp på.

Bare lurer på et par ting, siden vi tenker på dette selv:
Hva slags maling på innredningen brukte du?
Og hvordan malte du? Rulle først, så kost eller?

Vi brukte "eggehvit" oljemaling. Siden de skal tåle en del slitasje så synes jeg det var greit. Skapene er malt kun med rulle, jeg tok de av og malte de på gulvet [:)] Men lista og i "krydderskapet" ble det med kost. Vi har tenkt slik som dere, kanksje pusse det opp om 6 - 7år (har egentlig en greie med hvis komfyren ryker for den er gaaaaaaaaaaaamel.. for da skal vi ha innebygd. )

Lykke til! Håper vi får se bilder.

Tusen takk jenter! Er faktisk storfornøyd selv. Det var deilig med "nytt" kjøkken nå.

Kjempe fint dunn[:)]

så flott det var blitt [:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Ble veldig fint, og luftigere [:)]

Back
Topp