"Nytt" hus

Lodviss

Elsker forumet
Har kjøpt oss hus [:D] Så nå trenger jeg noen gode tips til innredning! Altså, noen blogger eller nettbutikker med mye fint! [:D]

OG en ting til, sambo har blitt så vanvittig kjip etter vi kjøpte huset. Han vil jo ikke bruke ei krone, men bare ha alt det vi allerede har i leiligheten selv om det er ødelagt, og vil bare arve ting av våre foreldre.
Herregud sier jeg da [;)] Vi har da råd til å få kjøpt inn noe skikkelig sånn at vi får et FINT hus i tillegg [8D]

Eller er jeg teit? [8D]

NEI, du er ikke teit[:)] Vi også skal kjøpe hus snart, og da skal vitrine skap inn og ny spisestue... Den gamle vi har er stygg!! Og min er enig i det[:)]
Vi skal male og kjøpe litt nytt: tepper, håndklær, lamper osv.. fint med noe nytt da, jeg gleder meg masse...[:D]
Google interiørblogger så finner du sikkert masse[;)]

www.frumaela.com - masse fine interiørtips og alle mulig andre tips[;)]
Hun har det ganske oversiktlig, så du finner fort fram!

Du er ikke rar som vil ha nytt nei..

Vanskelig å anbefale en blogg når en ikke vet hva slags stil du har.
Her har du oversikt over mage interiørblogger, og sortert etter stil
http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/

Og forresten, Gratulere så mye!

Du er ikke rar som vil ha nye ting, men sikkert greit å bo seg inn i huset for å finne ut hva man vil han. Det holder vi på med[:D]

ORIGINAL: Thinkerbell82

Du er ikke rar som vil ha nye ting, men sikkert greit å bo seg inn i huset for å finne ut hva man vil han. Det holder vi på med[:D]

Ja, det er nok lurt, men spørs om jeg klarer å vente [:D] Men vi skal jo ha ett par mnd med oppussing før vi flytter helt inn. Vil nok se masse da også om hvordan man vil ha det [:)]

ORIGINAL: Hælledussan

Du er ikke rar som vil ha nytt nei..

Vanskelig å anbefale en blogg når en ikke vet hva slags stil du har.
Her har du oversikt over mage interiørblogger, og sortert etter stil
http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/

Og forresten, Gratulere så mye!

Kjempenyttig! Tusen takk [:D]
Jeg er veldig åpen for forskjellige stiltyper! Så derfor var det bra for å se litt forskjellig.

på facebook er det ei gruppe som heter "Tips og inspirasjon til hjemmet" Mye fint[:D]

nei, du er ikke teit! Det er klart du vil ha noe nytt og fint! [:)]
Men kanskje samboeren din føler at dere har brukt nok penger? [8D] Dere får inngå et kompromiss! Hehe..

Ellers kan du besøke www.livetpaalandet.com for å få inspirasjon!

ORIGINAL: Pijah

nei, du er ikke teit! Det er klart du vil ha noe nytt og fint! [:)]
Men kanskje samboeren din føler at dere har brukt nok penger? [8D] Dere får inngå et kompromiss! Hehe..

Ellers kan du besøke www.livetpaalandet.com for å få inspirasjon!

Hehe, ja, er nok det han føler. Og kanskje det jeg også burde følt. Jeg syns bare at nye møbler og slikt følger med når man har kjøpt nytt hus. Hvertfall når vi uansett ikke har nok møbler selv til å fylle opp huset [:)]
Men har noen småting som er godkjente enda da. Problemet er bare at nå er jeg 24 år, og har en totalt annen stil enn jeg hadde da jeg kjøpte møblene som 17/18 åring...[8|]

Takk for tips![:)]

ORIGINAL: trekløver`n

Wow, så koselig!! [:o][:o]
Takk!! [:)][:D][:D] *rørt*
Kan også anbefale www.norskeinteriorblogger.blogspot.com
Har også en del linker på bloggen min til interiørblogger.

gratulerer! og nei, du er ikke teit som tenker sånn hvis dere har råd til det [;)]

ORIGINAL: *FruM*

ORIGINAL: trekløver`n

Wow, så koselig!! [:o][:o]
Takk!! [:)][:D][:D] *rørt*
Kan også anbefale www.norskeinteriorblogger.blogspot.com
Har også en del linker på bloggen min til interiørblogger.

Bra blogg du har, har nå lagt den i mine favoritter! [;)][:)] Mange gode tips også der! [:)]

Vi har kjøpte oss "nytt" hus i sommer. Her er det ikke et eneste nytt møbel i stua, kjøkken etc

Eneste nye er noen hyller i kjelleren og senga på vårt soverom.

Økonomien tillater ikke at vi får det strøkne hjemmet jeg egentlig ønsker meg, men det er hjemmekoselig her. Har en sofa som er over 35 år gammel, fått av svigers..

Back
Topp