Nytt forum

nistelin

Flørter med forumet
Lurer på om jeg skal høre med adm om dem kan lage et nytt forum som heter "Tammis og Iza". Har logget meg inn flere ganger det siste døgnet, og det er samme diskusjon og krangling hele tiden. Jeg blir sinnsyk!!![:D]

Alt er galt nå.. på ferieparadiset som jeg har lyst til å oppleve, Bali, er det bombing[:@] Jeg har vanvittig mange kynnere, det gjør vondt[:@]

Ikke mye positivt akkurat nå, kan noen komme med noe?

ORIGINAL: nistelin

Lurer på om jeg skal høre med adm om dem kan lage et nytt forum som heter "Tammis og Iza".

Hahahahahaha.... du fikk i hvert fall meg til å trekke på smilebåndet[:D] Ellers er det dumt at alt er galt for deg i dag... kan desverre ikke gjøre noe med Bali, men jeg kan låne deg mitt ferieparadis i Hellas, Lefkada[;)] Og når det gjelder kynnerene så kan jeg holde deg med selskap, hvis det hjelper..... de kommer på besøk til meg også[:)]

Når alt ser som mørkest ut tenk på at i morgen er det ny dag med nye muligheter..

Har vært "borte" en halv time, ser at det hjalp[:D]

Satt en rundstykke deg, får ut mye aggresjon der... det er bare å slå deigen i bordet. GUD SÅ GODT[:D] Prøv det gjerne det jenter når fustrasjonen blir for stor[:D]

Kan jo ikke dusje hele dagen[:D]

var det en spydighet oxo tammis??

Hælledussan du er nå skjønn du tammis[:D]

hehe, det er godt man er på vakt på hva andre kan si, når man liksom er ferdig med ting. som sagt allerede, man blir jo aldri ferdig da...

Bali er mitt ferieparadis også[:)]

Vanvittig gode rundstykker, skal du ha?[:D]

ete masse salat, og no har me kjøpt litt chips, og skal sjå ein grøsser, digger grøssere eg[:D]

Back
Topp