nytt forum

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva synes dere om det nye? Jeg forstår, etter litt lesing, at mye mangler enda. Jeg sliter hvertfall med å skrive/legge inn innlegg fra mobil og iPod. Men tror det går nå ;) Ellers synes jeg det ser ok ut, uvandt men! Håper alle nyter påske og finvær! Jeg har jobbhelg,men koser meg med gutta på dagtid :-D

Mye småtteri som må fikses ja, signaturen jeg har nå tok jeg egentlig bort for flere uker siden emoticon
Men jeg liker nye ting da, tror det blir bra når alt er på plass, og man blir vant med forandringene!

Jeg savner en del ting, bl.a: å se hvem som er inne på forumet
hvor mange treff et innlegg har fått
å kunne søke etter tidligere innlegg
topptrådene (feks. nå som jeg skal arrangere dåp, skulle jeg gjerne hatt den gamle dåpstråden)

Men, regner med at det blir ordnet opp i dette etter hvert. At dette ikke er det ferdige produktet. Helt ok med forandringer bare ikke alt dette blir borte!

Jeg tror de er i ferd med å rette opp det meste som har forsvunnet. 
Dumt at topptrådene har forsvunnet.. Det la jeg ikke merke til før jeg leste det nå. 
Håper det ikke tar lang tid før det meste er på plass igjen 

Hmm, skeptisk ;)) men det er sikkert en vanesak, liker den ikke ennå

Førsteinntrykket mitt er at det er for mye "rot" rundt, men blir nok snart vant til det.
Håper bare de får rettet opp i ting snarest, for er en del mangler nå.

En annen ting som irriterer meg nå, er at innlegg bare blir borte.. Ser at Nozy Rosy har svart på tråden min om farger, men får det ikke opp...Grrrr.. de burde i hvert fall kjappe seg med å få i gang forbedringene! 

og kjedelig å ikke se hvem som er "på"...

*Carine* skrev:
og kjedelig å ikke se hvem som er "på"...

Det skal visst  "på plass i løpet av uken" som mye annet... 
Rart at ikke ting kan være på plass før det skal lanseres, og hvorfor i all verden starte lanseringen midt i påska når ingen er på jobb?!

Back
Topp