lillegutten
Forelsket i forumet
ah endelig ute [:D][:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Calypso
ORIGINAL: lillegutten
ORIGINAL: lillegutten
Blir gal av å ikke finne den røde rundingen
se i skapet som virker tomt...
Skapet? Jeg får ikke opp noen av skapdørene, jeg..
må finne saksa i øverste skuff, nøkkel i togskinner, å ha to pinner som du binder med tauet fra toget.
husker ikke i farten hvor hammeren var, men den skal du bruke på grisen, så får du koden til skapet
finner ikke noe nøkkel i togskinnene jeg????
og hvor er fuglen som skal trykkes på?
Da har jeg laget fugl, funnet hammer, fått kode og åpna skap, funnet rundingen, fått verktøy, satt på plass fuglen.. oog nå sitter jeg fast [8|]
Da har jeg laget fugl, funnet hammer, fått kode og åpna skap, funnet rundingen, fått verktøy, satt på plass fuglen.. oog nå sitter jeg fast [8|]
ORIGINAL: soline
er jeg bare skikkli treig eller? hehehe.. finner fortsat ikke rundingen jeg! får ikke opp noen av skapa.. og har ingen nøkler..
Larviksjenta: Trykk på skinne nr. 8..
ORIGINAL: larviksjenta
åssen fikk du nøkkel av tog skinnene?? eller kode??
har bare lapp med koder, 2 pinner, grønn lapp, og 3 av klossene med mangler den runde. står helt fast
ORIGINAL: larviksjenta
åssen fikk du nøkkel av tog skinnene?? eller kode??
har bare lapp med koder, 2 pinner, grønn lapp, og 3 av klossene med mangler den runde. står helt fast
Forstørr skinna når du har tatt den, og trykk på den.. da blir det en nøkkel, den kan du åpne en skuff med.
Noen som kan hjelpe meg med den lysende, grønne veggen?
Noen som kan hjelpe meg med den lysende, grønne veggen?