nytt escape-game

ah endelig ute [:D][:D][:D]

er jeg bare skikkli treig eller? hehehe.. finner fortsat ikke rundingen jeg! får ikke opp noen av skapa.. og har ingen nøkler..

ORIGINAL: Calypso

ORIGINAL: lillegutten

ORIGINAL: lillegutten

Blir gal av å ikke finne den røde rundingen 

se i skapet som virker tomt...

Skapet? Jeg får ikke opp noen av skapdørene, jeg..

må finne saksa i øverste skuff, nøkkel i togskinner, å ha to pinner som du binder med tauet fra toget.
husker ikke i farten hvor hammeren var, men den skal du bruke på grisen, så får du koden til skapet

finner ikke noe nøkkel i togskinnene jeg????
og hvor er fuglen som skal trykkes på?

Da har jeg laget fugl, funnet hammer, fått kode og åpna skap, funnet rundingen, fått verktøy, satt på plass fuglen.. oog nå sitter jeg fast [8|]

Larviksjenta: Trykk på skinne nr. 8..

Da har jeg laget fugl, funnet hammer, fått kode og åpna skap, funnet rundingen, fått verktøy, satt på plass fuglen.. oog nå sitter jeg fast [8|]

er en knapp på veggen, så får du skyggebilde på motsatt side av rommet, trykk litt rundt på skyggebildet

åssen fikk du nøkkel av tog skinnene?? eller kode??

har bare lapp med koder, 2 pinner, grønn lapp, og 3 av klossene med mangler den runde. står helt fast

ORIGINAL: soline

er jeg bare skikkli treig eller? hehehe.. finner fortsat ikke rundingen jeg! får ikke opp noen av skapa.. og har ingen nøkler..

se på lappen bak den røde kassen. der finner du hvilken togskinne, ta den og inni er det nøkkel

Larviksjenta: Trykk på skinne nr. 8..

hmm, prøvd trykke på alle jeg nå, men ingenting skjer. og får helle rikke sett bak den røde kassen(den som er låst ved siden av den andre kassa?)

fikk dte til

ORIGINAL: larviksjenta

har bare lapp med koder, 2 pinner, grønn lapp, og 3 av klossene med mangler den runde. står helt fast

Forstørr skinna når du har tatt den, og trykk på den.. da blir det en nøkkel, den kan du åpne en skuff med.

jeg har tatt av den ene skinna, men var ikke no under den.. og den skinna passer ikke som nøkkel heller til noe.. hmmm .. *flire*

Jeg får ikke til riktig på de lysende grønne rutene..? help..[8|]

ORIGINAL: larviksjenta

Forstørr skinna når du har tatt den, og trykk på den.. da blir det en nøkkel, den kan du åpne en skuff med.

takk :)

ORIGINAL: Caaarina

Hvordan i H binder jeg sammen tauet og pinnene?

Forstørr en pinne, før du henter den andre pinnen og trykker på bildet.. så henter du tauet og trykker på bildet.

hva e rden pengen eller hva det er som detter ut av grisen for no da?

hvor HVOR er den røde rundingen henn??? hmm hehe

Det er koden til skapet med den rundingen i [8D]

Noen som kan hjelpe meg med den lysende, grønne veggen?

Det er koden til skapet med den rundingen i [8D]

haha.. fint og prøve ut ting før man spør da:P  Takk.. :)

hvis du sier hvordan man får den til å lyse[;)]
har satt den fuglen på bildet og den lager en skygge, hva er skyggen til?

speilvendt [;)]

Back
Topp