Lady m/ Baby Elsker forumet 15 Mar 2009 #83 Jeg får ikke laget fuglen, selv om jeg ser på tegningen[>:]
vivvi86 Elsker forumet 15 Mar 2009 #84 ORIGINAL: Lady m/ Baby Jeg får ikke laget fuglen, selv om jeg ser på tegningen[>:] Du må bla tegningen ferdig, mens du har det arket fremme.. så bretter den seg selv... "dårlig å forklare...!"
ORIGINAL: Lady m/ Baby Jeg får ikke laget fuglen, selv om jeg ser på tegningen[>:] Du må bla tegningen ferdig, mens du har det arket fremme.. så bretter den seg selv... "dårlig å forklare...!"
L linusgullet <3 Elsker forumet 15 Mar 2009 #86 ORIGINAL: andri Opp!! Opp!! Opp!!! du bruker nøkkelen i boka, som ligger i den røde kassen for å åpne skapet, så trykker du litt rundt i skapet, så kommer den fram!
ORIGINAL: andri Opp!! Opp!! Opp!!! du bruker nøkkelen i boka, som ligger i den røde kassen for å åpne skapet, så trykker du litt rundt i skapet, så kommer den fram!
Lady m/ Baby Elsker forumet 15 Mar 2009 #87 finner ingen knapp i skyggen[&o] klikker meg forderva jo...