Nytt eller brukt??

Nå er jeg heldig som har svigerinne med to små, så vi kommer til og arve en del derfra.. [:)]

kjøpte nesten alt nytt til Vanessa så det me kjøpte nytt då skal me bruke igjen..
men skal kjøpe nytt
- bilsete
- vogn
- stellebord (kjøpt)
+++ en del småting og klær..
kanskje me arver noe men dei fleste me kjenner har jenter og det blir jo gutt denne gangen!! :)

Her blir faktisk alt kjøpt nytt [:-][:)]
Det blir dyrt ja, men håper på flere etterhvert som kan bruke det [:)]

Har kjøpt brukt vogn, og skal muligens kjøpe brukt sprinkelseng i blått :) Bilstol skal vi kjøpe ny.
Istedet for stellebord tror jeg vi kjøper matte å legger på kommoden som er på badet (badet er så lite) og en badebalje..

Skal arve kurven som sambo lå i da han var baby for 32 år siden:) gleder meg til å se den...!

Hær kjøpes det meste nytt, unntatt krybben^^ Lille skal få gleden i å ligge i samme krybbe som jeg sov i da jeg var liten, og den er sååååå fin! (men kan ikke legge ut bilde av den før vi er ferdig med å pusse den opp[:)]) Men arver en del klær da. Men er ikke mye å låne rundt om kring siden alle vennene mine har fått egne, og er en stund siden familien har fått barn[;)][;)]

Her har vi det meste fra Linda......men blir brukt søskenvogn..
Og så var vi kjempeheldige å få kjøp ett besafe izi combi fra ei jeg vet er forsiktig med sine saker ....500 kroner ville ho ha...så det har vi også klart nå
Samme sete som Linda har og vi er kjempefornøyd med det

Back
Topp