Nytt Drammenstreff :)

Ufff og huff stjernejente! Skal ta med kleenex jeg...

Tja.. Er egentlig VELDIG glad i sjokoladekaker, men huleboeren min er ikke det, så har hatt veldig lite lyst på sjokolade de siste månedene. Men om den er god så kan h*n vel overtales til en bit [;)]

[;)]Jeg forsyner meg nok grådig av brownies...

ORIGINAL: Gizmonie

[;)]Jeg forsyner meg nok grådig av brownies...

Jeg har en følesle av at du og jeg har temmelig lik smak, så jeg vurderer å starte på brownien et kvarter før du kommer... [8D]

[;)]Det hadde jeg seriøst ikke TURT..Tenk på hormoner hos oss med mage[8D]

hmmmmm... suksessterte er sånn med gul "krem"??????? mmmmmmmm, det er en favoritt!!!

skal høre med min mann om han kan unnvære meg et par timer,hehe!!!![;)][;)][;)]

kommer med svar etter jeg har snakket med han[:D]

ORIGINAL: annelise og feliks

hmmmmm... suksessterte er sånn med gul "krem"??????? mmmmmmmm, det er en favoritt!!!

Greit om jeg kommer et kvarter før og begynner på kakene sammen med deg Susanne? [:D][;)]

Hihi, neida, er vel nok til alle [:)] Håper du kommer[:)]

Hadde vært veldig hyggelig å se deg igjen, Annelise. :) Det er søren meg mange år siden sist.

Jeg lover å ikke spise opp alt før dere kommer, selv om jeg er ganske sikker på at mine hormonelle utbrudd kan utkonke de aller fleste. [8D]

juhuuuu!!! morten trener egentlig på torsdager, men jeg kunne komme da alikevell!!! han syntes at jeg fortjente å spise kaker...hehehe;)

skal jeg ta med meg noe????

kjempe lenge siden sist susanne, men kan ikke du sende meg adressen din på pm eller på fjesboka?

dette gleder jeg meg til!!!

Wiiii [:)] Torsdag er imorgen [:D]

Nå har jeg tatt livet av en middels stor smurfelandsby for å gi deg noe å spise Susanne [&:][:D] Så du får ta det rolig med kakespisingen før vi andre kommer [;)]

Jeg er klar for brownies i dag...[:D]

ORIGINAL: prikken82

Og jeg gleder meg til smurfemuffins!!!! [:D]

Det var kjempekoselig i kveld også :) Kjempekjekt å treffe dere, Gizmonie, Annelise og Carina! Og deg igjen Prikken [:D]

Hei jenter. Sniker fra juli her.Dette var andre gang det ikke passet dessverre. MEN jeg skal få hilst på dere altså...

De kakene hørtes veldig gode ut,Susanne:_)

ORIGINAL: Stjernejenten

Det var kjempekoselig i kveld også :) Kjempekjekt å treffe dere, Gizmonie, Annelise og Carina! Og deg igjen Prikken [:D]

Signerer denne...Håper vi seees snart jenter[:)]

Back
Topp