Nytt Drammenstreff :)

Susannesand

Forelsket i forumet
Treffet sist gang ble en suksess, og vi vil gjerne gjenta slike artigheter! [:D]
Derfor er det nok en gang duket for treff hos Susanne, alias Prikken82, torsdag 18.mars kl. 18:00. På menyen står det suksessterte og ostekake med sjokolademousselokk ala Silje, alias Booba. I tillegg serveres det is og brownie samt brus. :)

Nok en gang trenger jeg å vite hvor mange som kommer, så rop ut! [:D]
Dere er alle hjertelig velkommen.

God hilsen fra Susanneprikken! [:)]

Hærlig Susanne!! Detta blir koselig!
3 kaker ja...da blir det nok :D

ORIGINAL: em83

Hærlig Susanne!! Detta blir koselig!
3 kaker ja...da blir det nok :D

Ja, da blir det én kake til meg, én til deg og enda en til meg. [8D]

[;)]Nå er jeg ikke syk lenger, å dere må nok dele en kake med meg....hehe

ORIGINAL: Gizmonie

[;)]Nå er jeg ikke syk lenger, å dere må nok dele en kake med meg....hehe

Skal tenke på det. [8D]

[;)]En må dele på gode....hehe det har mammaen min sagt

Jum jum :)
Har helt dilla på suksessterte, så håper du har stor kakeform [;)]
Lyst at vi andre skal ta med noe?

um, ja du skjønte vel at dette var et ja, jeg kommer-svar sant? [:)]

ORIGINAL: Stjernejenten

Jum jum :)
Har helt dilla på suksessterte, så håper du har stor kakeform [;)]
Lyst at vi andre skal ta med noe?

um, ja du skjønte vel at dette var et ja, jeg kommer-svar sant? [:)]

Haha. [8D]Har du ikke sett inne på facebook at jeg har bestemt at du har ansvaret for å bestikke en brusautomat? [8D][:D]
Hvis terta blir for liten må du la aggresjonen gå utover Booba. Jeg er heeeeeelt uskyldig, som alltid!! [8|][8D]

Tror du den tar bruskorker? Colagorker er jo verdifulle [8D]

Huff, skyld på Booba ja, når en stakkars gravid kvinne ikke får det hun trenger. Men alvorlig, tok knekken på en sånn kake her sist uke og da var jeg flink og bare tok små stykker så den varte noen dager [:D]

Colagork?
[8D]
Eller så kan jeg anbefale å snurre en hyssing rundt et kronsykke, slik at du kan putte på krona, dra den opp og putte den på igjen. Trenger bare gjøre det ca. 40 ganger for å få to halvlitere... [8D]

femmere har også hull. Og man må jo finne en av de billige automatene, 10kr for halvliteren :)

Men kan ta med rosa(rød) eller blå brus om jeg finner :) Hvilken jeg kjøper avhenger av fredagens resultat [:D]

ORIGINAL: Stjernejenten

Men kan ta med rosa(rød) eller blå brus om jeg finner :) Hvilken jeg kjøper avhenger av fredagens resultat [:D]

Da satser jeg på at du får jente, for jeg har seriøst lite lyst på blå brus. Håper mer du får en gylden unge, for det bør jo bety at jeg kan få eplemost!!! [:D]

Vi får vente og se :) Har konditorfarge så kan vel farge eplemosten din ;)

Du våger ikke å kødde med mosten min! [8D] Da får du med hormonene mine å gjøre!! [:@][8D]

Etter det jeg hørte sist tror jeg at jeg gjør det tryggest i å la korken sitte på til du får den [;)]

Til dere andre som nå plutselig ble skremt fra å komme: Susanne/prikken er ikke farlig altså, kjempegrei jente [:)]
Siden det ikke er jeg som ender opp med fullt hus denne kvelden så får vi jo reklamere litt [:D]

Haha! Ja, du bør passe deg. [8D]
Og du har forresten helt rett; jeg er langt i fra farlig, men hun derre stjernejenten... hun bør dere passe dere for folkens. [8D]

Mm, kan love deg at jeg setter med ned og hylgriner om det blir tomt for suksessterte 

Back
Topp