Nytt/Brukt

Eneste vi har bestemt er at vogna og bilsetet skal være nytt,resten av utstyret kan være brukt. Tøy og sånt blir nok nytt da vi har ingen å arve av.
Finn.no ;-)

Etter å ha lest her vil jeg kjøpe nytt bilsete værtfall! Har ikke tenkt over at det kan bli mindre sikkert.. Hva med seter for de litt større? Har noen som er fra 3-4 år, men er det ingen hensikt å ta vare på disse heller? De er jo brukt av 2 stk og har vært i en arbeidsbil en del..
Ellers får jeg nok litt arveklær og kjøper litt utstyr brukt. Så lenge det et behandlet fint har jeg ikke noe imot det. Kjøper ny madrass også
Det er jo ikke noe problem å bruke opp igjen det man har kjøpt selv før :-) men det må ikke brukes eldre stoler enn 8 år. Det fordi isoporen i stolen forringes ;-) vi kommer til å bruke opp igjen babystolen fra storesøster, men hun har nok ikke vokst ut av toddler stolen før minste trenger den så da blir det å kjøpe ny

Det er jo ikke noe problem å bruke opp igjen det man har kjøpt selv før :) men det må ikke brukes eldre stoler enn 8 år. Det fordi isoporen i stolen forringes ;-) vi kommer til å bruke opp igjen babystolen fra storesøster, men hun har nok ikke vokst ut av toddler stolen før minste trenger den så da blir det å kjøpe ny
Oi da spørs det om ikke det er like så greit å selge de store stolene som står på loftet. De vil jo være 8 år når de skal tas i bruk ;s

Vi tenker å kjøpe mest mulig nytt. Venter vårt første barn og ønsker flere etterhvert, så da satser vi på utstyr vi kan bruke til flere. Kommer til å bruke mest penger på vogn og bilsete, det skal vi kjøpe nytt. Vi kommer nok til å kjøpe litt klær og eventuelt vippestol og bæresele brukt. Har ingen å arve fra.

Kommer til å kjøpe ny vogn og bilstol, men mye av det andre kommer vi til å kjøpe brukt. Klær blir nok også en del nytt da vi ikke har noen storesøsken å arve fra :)

Oi da spørs det om ikke det er like så greit å selge de store stolene som står på loftet. De vil jo være 8 år når de skal tas i bruk ;s

Ja da ville jeg det..

Kjøpte det meste nytt til førstemann, og har tatt vare på en del av det som fremdeles er aktuelt :) Kommer til å kjøpe nytt bilsete da vi ikke var fornøyd med det forrige. Og det vi trenger av nye klær blir nykjøpt! Alt av tekstiler egentlig. Ellers er jeg åpen for å handle på finn når det kommer til vippestol, barnestol, gravidklær, barnehagevogn, babycall og slikt...

Så lenge bilstolen ikke har blitt utsatt for sol, å er de helt i orden å bruke[emoji4] mannen har jobbet på mekonomen, og de solgte bilstoler som har stått på lager i noen år, uten at de har tatt nor skade av det[emoji4]

Så lenge bilstolen ikke har blitt utsatt for sol, å er de helt i orden å bruke[emoji4] mannen har jobbet på mekonomen, og de solgte bilstoler som har stått på lager i noen år, uten at de har tatt nor skade av det[emoji4]
Takk for svar! Har tenkt å ta vare på de to som har stått i privatbilen. De har blitt lite flyttet på og ser helt nye ut. Kaster de to andre siden de har vært i arbeidsbilen og er ikke så fine å se til heller.. Babysete må kjøpes uansett :)

Har en del klær etter datteren vår, mye dom passer gutt også i de minste str :-)

Vi vil kjøpe bilstol og madrass nytt, ellers kommer vi til å kjøpe brukt.

Har ikke tatt vare på så mye etter datteren vår pga dårlig lagringsplass. Men da kjøpte vi også brukt, så det var ikke noe tap å selge det på Finn :-)

Back
Topp