Finn.no ;-)Eneste vi har bestemt er at vogna og bilsetet skal være nytt,resten av utstyret kan være brukt. Tøy og sånt blir nok nytt da vi har ingen å arve av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finn.no ;-)Eneste vi har bestemt er at vogna og bilsetet skal være nytt,resten av utstyret kan være brukt. Tøy og sånt blir nok nytt da vi har ingen å arve av.
Det er jo ikke noe problem å bruke opp igjen det man har kjøpt selv førEtter å ha lest her vil jeg kjøpe nytt bilsete værtfall! Har ikke tenkt over at det kan bli mindre sikkert.. Hva med seter for de litt større? Har noen som er fra 3-4 år, men er det ingen hensikt å ta vare på disse heller? De er jo brukt av 2 stk og har vært i en arbeidsbil en del..
Ellers får jeg nok litt arveklær og kjøper litt utstyr brukt. Så lenge det et behandlet fint har jeg ikke noe imot det. Kjøper ny madrass også
Oi da spørs det om ikke det er like så greit å selge de store stolene som står på loftet. De vil jo være 8 år når de skal tas i bruk ;sDet er jo ikke noe problem å bruke opp igjen det man har kjøpt selv førmen det må ikke brukes eldre stoler enn 8 år. Det fordi isoporen i stolen forringes ;-) vi kommer til å bruke opp igjen babystolen fra storesøster, men hun har nok ikke vokst ut av toddler stolen før minste trenger den så da blir det å kjøpe ny
Oi da spørs det om ikke det er like så greit å selge de store stolene som står på loftet. De vil jo være 8 år når de skal tas i bruk ;s
Oi da spørs det om ikke det er like så greit å selge de store stolene som står på loftet. De vil jo være 8 år når de skal tas i bruk ;s
Takk for svar! Har tenkt å ta vare på de to som har stått i privatbilen. De har blitt lite flyttet på og ser helt nye ut. Kaster de to andre siden de har vært i arbeidsbilen og er ikke så fine å se til heller.. Babysete må kjøpes uansettSå lenge bilstolen ikke har blitt utsatt for sol, å er de helt i orden å bruke[emoji4] mannen har jobbet på mekonomen, og de solgte bilstoler som har stått på lager i noen år, uten at de har tatt nor skade av det[emoji4]