Nytt Bergenstreff???

Traxzara

Forelsket i forumet
Hei jenter!

Lurte på om dere er med på et nytt bergenstreff i nærmeste fremtid? Tenkte at siden jeg ikke klarte å huske riktig dato sist, så må jeg prøve å stelle i stand noe denne gangen:-)

Vi kan enten møtes i byn som vanlig, eller så kan vi jo også ha treff hjemme hos noen? Har sneket litt rundt på de andre forumene og sett at folk har hatt treff hjemme og det ser så koselig ut :-) iallefall med tanke på at barna gjerne kan få sosialisere seg litt mer da!! Da kan vi jo eventuelt ha såkalt "korgtreff", så slipper den som arrangerer det å lage alt mener jeg..

Noen som synes dette høres bra ut??? Si deres mening da!

Jeg kan alle dager unntatt tirsdager jeg da:-)

Det høres fint ut for meg, kan til og med ha det hos meg hvis alle vil :) Kommer såklart litt an på hvor mange vi blir da.
Har ikke noe spisestue eller noe sånt, men trenger da ikke stelle istand noe voldsomme mat-greier?

Dette høres jo bra ut:-) vi kan godt være hos deg miss_universum:-) hadde vært koselig! Neida, trenger ikke styre med
Masse mat. Jeg kan bake boller:-):-) hehe.

Vi må prøve å få med noen flere og:-)

Denne uken passer bra for meg, men spørs jo hvor mange som kan..

Hvor skal du nå blondiee?? Du har jo nettopp kommet hjem:-) regner med jeg ser deg brun og fin på babysvømmingen i morgen?;-)

denne uken passer ikke så bra for meg. Litt mye som skjer.  og da passer det ikke før etter 22 februar. Meg og lille reiser til gran canaria på lørdag. [:D] og kommer hjem igjen den 22. [:D]

Så etter d, passer alle dager uten om tirsdag og torsdag. [;)]

Det er omtrent samma for meg når det blir, sålenge jeg får noen dager å vaske på...[8D]

Og så bør jeg kanskje si ifra at jeg har 3 katter...håper ingen er allergiske. De er veldig snille og bryr seg veldig lite om babyer...[:)]

Hei jeg er ganske lite aktiv på august forumet da snuppa egentlig skulle komme i sept. men kom 25.08 så om det er plass til meg og snuppa på treff så er jeg gjerne med... tenger å sosialiseres mer enn før da jeg no også er enslig med 2 stk. Så send meg gjerne pm i tilfelle det går meg forbi[:)] paser best for meg et. den 18. da er lønningen kommet hihihi

opp! [:)]

Blondie: hehe, jaja. Dere fikk el shoppet en del da! Reiser mye dere:-) så artig!:-)

Kan vi ikke ta et treff hos deg på torsdah da miss_universum? Så kan vi jo ta et nytt treff når *lykkeligsommamma* kommer hjem fra gran canaria??:-) gos tur forresten!
Og alle som vil er velkommen:-) også de fra september:-) kommer Tine og forresten?

Håper mange kan være med:-) hadde vært artig!

Tine jobber torsdager og tirsdager..Så da må vi nesten ta en annen dag.

ORIGINAL: Blondiee

ORIGINAL: Miss_Universum

Tine jobber torsdager og tirsdager..Så da må vi nesten ta en annen dag.

Hvem er Tine?

fredag? knis

Hun veninna mi, med Karlet =)

Jeg kan ikke på fredag :( Har lovet å reise på besøk til besten og besto nemlig.. Blir känskje litt kort varsel med i morgen? Men hva med i neste uke da? Mandag eller onsdag?

Kanskje jeg skal slå følge også? om dere vil ha flere med på treff da selvfølgelig.. Går på treff med septemberjentene og.. vi skal ha på Torsdag, så det meste utenom det passer for meg [:D][:D]

neste uke passer det sikkert for meg og[:)]

Opp!

Ok, dette rant jo litt ut i sanden....[:D]...

Jeg foreslår et treff onsdag 23.februar eller fredag 25.februar. Vet det er en stund til, men da er hvertfall *Lykkeligsommamma* kommet hjem, og så var det en til her som helst ville ha det etter den 18.

Om vi kan være hos meg kommer litt an på hvor mange som kommer. Jeg har sitteplass til hvertfall 7-8-9stk i stua. Og har vel plass til like mange babyer på gulvet..[:D] (Aner ikke hvor mange bergensjenter vi er jeg altså...)

Barnevognene...er det jo plass til utenfor huset...Men det blir litt opp til dere om dere vil ha de stående der da, eller om dere klarer å komme dere til der jeg bor uten vogn. (Jeg bor i Øvre Fyllingsveien for de som lurer, mellom Laksevåg og Fyllingsdalen)

Jeg er med:-) det passer begge dagene for meg:-):-) og jeg kommer gjerne til deg miss universum:-)

høres fint ut for meg skal på 6mnd kontroll en av de dagene men tror det er tidlig på morningen[:)]

Ok. Blondiee, da passer det vel best for deg den fredagen da.. :) (Den 25.)

Skal vi si den dagen da, sånn foreløpig? Fredag 25.februar.

Back
Topp